ThomasM Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 .. klarte og sitere meg selv Og Dr_S ja.. klarer det..! men sliter maks med venstre.. passer rett og slett ikke skal klage i morgen! Høyre var skiftet på 5 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Du klarer vel sette i et blinklys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 ikke lett når man har klart og knekke låsemekanikken elns i sporet på hovedlykta.. (i guess thats the prob) venter til det blir varmere ute.. bryte i plastig i -10 grader er vell ikke det lureste man gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 makt er svaret.. ga faen og dytta den hard inn.. gikk bra da hehe.. Men ser ut at den ikke er helt inne.. ser at det er en ganske kraftig kant ifra hovedlyktene og blinkelyset.. halv cm ca.. Får ikke pressa de lengere inn noen andre her som har samme greia ? eller er det helt "smooth" hos dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Jepp, hadde samme problem med den ene lampa fra Schmiedmann. Kjøp orginale er min anbefaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 jeg slet for å få venstre forblink til å feste seg i siste låsen.. men gikk etter hvert.. samme som meg da! Hva gjorde du ?? pressa bare på ?? Får ikke den "lille" dotten helt til og passe i Karosseriet.. Om du skjønner ? pressa og lirka litt og litt.. klipsa seg på etterhvert! så ut som det ikke skulle gå. men sitter da der nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 du skal høre ett klikk så er den på plass.. hvis den ikke sitter likt som andre siden er den ikke riktig satt inn.. kan jo være dårlig passform også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Men går den i ett med hovedlykten der ? Skal sette på lyktelister snart og da blir vell det et problem at blinkern er litt lengere ut.. om dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 ikke mye klaring nei men må da være noen rundt kløfta med no sånt som du kan sjekke detta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 ikke mye klaring neimen må da være noen rundt kløfta med no sånt som du kan sjekke detta på Skal gjøre det..! Bare en på jobben får E36n i gang..! Men ellers er det jo KLØFTA.. bondelandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå