Gå til innhold

Tragisk dag på jobben!

Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trailere er det jeg frykter aller mest på veien..Og det blir ikke bedre av at de nevnte på nyhetene i dag at mange trailere kjører på sommerdekk!

Skulle vært slik at selskaper som har trailere ute på veiene i desember med sommerdekk skulle fått bøter som gjorde at de måtte slå seg konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trailere er det jeg frykter aller mest på veien..Og det blir ikke bedre av at de nevnte på nyhetene i dag at mange trailere kjører på sommerdekk!

Skulle vært slik at selskaper som har trailere ute på veiene i desember med sommerdekk skulle fått bøter som gjorde at de måtte slå seg konkurs.

Forferdeligt at sånn skjer...Ødelegger for familie/slekt/venner. men veldig tragisk at når det skjer en ulykke som involverer en trailer er det trailersjåføren som er syndebukken selv om det ikke er han sin feil.

Å gi de bøter slik at de skal gå konkurs? Useriøst innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdeligt at sånn skjer...Ødelegger for familie/slekt/venner. men veldig tragisk at når det skjer en ulykke som involverer en trailer er det trailersjåføren som er syndebukken selv om det ikke er han sin feil.

Å gi de bøter slik at de skal gå konkurs? Useriøst innlegg!

Useriøst?

Det er tross alt livet til vanlige billister det er snakk om. Selvfølgelig er det trist for sjaføren. Spesielt når det ikke er hans skyld. men jeg mener at man må straffe selskapene (Er tross alt deres ansvar at bilparken deres er riktig utstyr for føret) Hjelper jo ikke å gi en bot på 5-10000 til et stort transport-selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...