stian329 Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 jepp, fra vestnes ja! var med å bytta topp på den blant annet!! portet topp er det på den faktisk portet hos "tore topplokk" så visst dere hadde montert datasprut på den så kan den nok bli god for masse gamp åkey.. ja han fikk vell med kvitteringer på fleirfoldige tusen som var lagt ut på motoren.. Datasprut er høgt på ønskelista ja=) men DYRT.. Så lenge det er en engangsinvestering så ser ikke jeg noe problem med å svi av 10-20k på et datasprut. Har enda tilgode å høre noen som har angret på å konvertere til datasprut. Alle som har det, digger det! En person med "normal" inntekt burde ikke ha noe problem med å spare dette beløpet på relativt kort tid. Dropp et par byturer i helgene og jobb litt overtid så skal du se at "det löser sej" /Stian
Lien Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Dette er mitt drømmeprosjekt! Får kanskje tak i en E23 745 selv snart så da skal jeg hogge den og gå til innkjøp av en E30 eller E28 som den skal inn i.. Alt dette blir selvfølgelig over lang tid
Trotto Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Da jeg bodde i Romsdal (1991-93), gikk en blå 545i på Vikebukt. Den tiden hadde jeg den glede av å få kjøre en E12 BMW M535i. Som tilhørte daværende kjæreste til en av Vike Racing-gutta. På VIN-platen var kun bokstaven "M"-preget inn. Bilen hadde dog leg-girkasse. Litt info: http://www.automotiveinfopage.com/BMW_E ... riteup.htm
RWDF Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Hehehe: "... Recaro seats with ASS seats as an option..."
///MikkeBMW Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Skrevet Desember 24, 2005 Liten oppdatering: Sveisa litt rust pluss div.. Bilen nylakka=)
///MikkeBMW Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Skrevet Desember 24, 2005 Vogna mi har også fått litt lakk. Lakka sjøl med boks, men bedre enn før jaffal. Bruksbil=) Go Jul!
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Skrevet Desember 25, 2005 Er så sjalu på disse prosjektene!! Har en evig langsiktig drøm om å få tid og penger til å konvertere E30'en fra 2.5 til 3.5! Hvor mye pleier en 3.5l motor å gå for? Tenkte at den kunne være litt slitt, ettersom jeg vil plukke motoren og ta en total overhaling. Men sånn uansett, konge prosjekter!
///MikkeBMW Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Skrevet Desember 25, 2005 Er så sjalu på disse prosjektene!! Har en evig langsiktig drøm om å få tid og penger til å konvertere E30'en fra 2.5 til 3.5! Hvor mye pleier en 3.5l motor å gå for? Tenkte at den kunne være litt slitt, ettersom jeg vil plukke motoren og ta en total overhaling.Men sånn uansett, konge prosjekter! 3,5 me turbo? en slitt 3,5L uten turbo er jo ikkje verdt meir enn maks 5k.. Er berre å begynde=) Takk takk Mvh
BimmerKing Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Da jeg bodde i Romsdal (1991-93), gikk en blå 545i på Vikebukt. Den tiden hadde jeg den glede av å få kjøre en E12 BMW M535i. Som tilhørte daværende kjæreste til en av Vike Racing-gutta. På VIN-platen var kun bokstaven "M"-preget inn. Bilen hadde dog leg-girkasse. Litt info: http://www.automotiveinfopage.com/BMW_E ... riteup.htm Den som Finn Arne Villa hadde det da? E12 545i.....? Å den E12 M535'en var vel Anita på Åsane som eide tenker jeg. Ble godt brukt begge de bilene der, men til gjengjeld meget godt vedlikeholdt.... Godt å høre at det ikke bare er jeg somm er "gammel" her inne
Trotto Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Den som Finn Arne Villa hadde det da? E12 545i.....? Å den E12 M535'en var vel Anita på Åsane som eide tenker jeg. Ble godt brukt begge de bilene der, men til gjengjeld meget godt vedlikeholdt.... Godt å høre at det ikke bare er jeg somm er "gammel" her inne Tror ikke det var Finn Arne han het nei, men kan godt hende det er samme bil, blå var den. M535'en var Anita sin ja. Bodde på Vågstranda i 2 år. Ble godt kjent med alle tullingene i området - vi gikk vel godt sammen. Kjøpte forresten den røde Sierra Cosworthen som Vike-gutta hadde midt på 90-tallet. Har god kontakt med mange derfra ennå.
knooot Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 visst jeg ikke tar feil "trotto" så heter du nordvik??? broren din bor fortsatt på vågstranda!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå