David Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 ta å oppdater!! sånn at ej fe sjå bilde ta lakking
///MikkeBMW Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 bilen blir lakka i ditte øyeblikk so du må vente til i morga eller søndag før du fe sjå.. fått vite prisen no, å d blei ikkje billi
///MikkeBMW Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 hei! har ikkje skjedd så masse her i d siste, men tenkte eg kunne legge ut nokre bilde etter at bilen er lakka for andre gong første lakkering vart ikkje så bra på grunn av en del støv i lakken, men etter andre lakkering blei resultate meget bra blir ikkje gjort så masse på bilen før om 4-5 veke på grunn av jobbing i kina.. men hær e nokre bilde å myse på her e ett bilde av en 528 eg hadde for nokre år sida.. stili??
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Den 528en der var skikkelig stilig. Hadde du komplettert den med M-tech'en, så hadde du vært kongen på Bimmers her... Det er ganske Alfa Omega å få rett stuk høydemessig, samt rett felger på E28 - og du traff jo blink der. Helt klart.
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Den der var ekstremt strøken ja! Gleder meg til å se den nye med m102 motor
///MikkeBMW Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 har lyst å bygge opp motoren for ca 500hk på hjula, men d kosta flesk so eg for ta d litt etter kvart, men no skal bilen først og fremst gjerast heilt ferdig.. e bære ett karosseri med hjul.. masse arbeid igjenn! men d e no d blir gøy da! å endeli sjå resultat av vange arbeidstima og MONGE tusen kroner
///MikkeBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 nei har ikkje plana om å selle nei! har nok blitt altfor dyr til d ja..
brunobrun Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Hvorfor i alle dager sitter "lille diffen" på denne bilen? burde det ikke vert ei klokke som tålte litt juling på denne?
///MikkeBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 skulle apsolutt hatt store diffen, men den er ikkje så lett å oppdrive.. i tillegg var den diffen som so på bilen i så bra stand at eg bestemte meg for å ha den så lenge.. har sikkert stått automat på bilen sida den var ny, så diffen har hatt et behageli liv sperra ganske bra sånn den var men no har eg shimsa den opp med 0,3mm på kvar lammelpakke, så den blir kansje i strammaste laget men d må nesten prøvast.. bytta også alle simmringane før eg satte den sammen igjen.. vi for sjå kor lenge d vare kjenne du til bilen forresten? kjøpte den på vestnes..
brunobrun Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Kjenner nok bilen ja.. har vert med den noen mil ja.. kjente både han som hadde den, og han som hadde den før han.. og han som bygde bilen slik den var.. du kjøpte den rett forran nesa på mg:) hehe.. dreiv å lurte på å kjøpe den en stund.. dumt det ikke blei.. for det er en stk jævlig rå/god bil:)
525 DAT Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Hvilke dekk dim er det du har bak på Rondell 58 felgene?
///MikkeBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 ok ja huska at han eg kjøpte den med sa at han hadde en anna kjøpar på bilen, vist eg ikkje vilde gi d han skulle ha.. betalte 22k for den å d trur eg var eit bra kjøp.. men etter d har eg kosta på den monge gonga d beløpe da vike biloppretting so lakka bilen nokre år før eg kjøpte den?? va ikkje inponert av en del av arbeide dei hadde gjort, men no e alt tipp topp måtte bytte begge tårna framme og bakerste del av kanalen på eine sida, men ellers var karosseriet meget bra for å vær fra 84. måte sandblåse en litt hær og dær,for å ta nåke overflaterust, men d må en regne me at d e på en so gammal bil mista forresten lappen på vei heimatt den dagen eg kjøpte bilen dekkdimmen bak e 245/40/17..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå