Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra kjøp ja.. va rundt 20 han skulle ha med meg også...

men spør du meg var bilen verdt langt mer.. var ikke m-stylingen ganske strøken?

Vike biloppretting har aldri imponert meg da men.. bare jalla for å være heilt ærlig... de har laget mange tøffe biler.. men ser du godt etter ser du att det er mye slurv arbeid...

men bilen var vel grei den...

du har ikke noen av de 6-7 felgene du fikk med da? som du vil selle.. har 1 stk av samme type.. 17"

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok.. m-stylingen var bra bortsett fra fronten.. den såg ut som den hadde vert prøvd reparert monge gonga, men var gått opp i "liminga" stort sett over alt! ja, prisen va bra, må vel ut med 10-15 tusen bære for motoren.., og karosseriet var som sagt veldi bra. har fortsatt 3 av felgane som var med, men d er dei tre dårligaste. resten er solgt :wink:

stolt eigar av e28 du også eller?? :D

Skrevet

Nå var det vel ikke VikeBil som lakket bilen som firma da.. Var en som jobbet der på det tidspunktet som gjorde det i lakkboksen deres, så å skylde den jobben på VikeBil blir feil, men når det er sagt så må jeg si meg enig i brunobrun's kommentarer ang dette firmaet ;)

Skrevet

Åja, men det blei sagt at det var "vike biloppretting" som hadde lakkert den! derfor blir det vell naturlig å skylde på dei..

menmen, det har i grunnen ikkje so mykje å sei no.. :)

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

jepp ej kjøpte en m106 som e gjort litt med. ladder med 0,8 eller no sant.

har ikke sotte den i enda. men til vinteren skjer det ting..... garret gt 40 eller gt42+++++div.

Skrevet
jepp ej kjøpte en m106 som e gjort litt med. ladder med 0,8 eller no sant.

har ikke sotte den i enda. men til vinteren skjer det ting..... garret gt 40 eller gt42+++++div.

Det høyrest bra ut! må legge den ut på prosjektforume då! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...