E28Fredrik Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 hva er felgdimmen på rondell 58 hjula? impress og slikt?? lenge siden denne tråden er blitt oppdatert?
///MikkeBMW Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Ja nå er det lenge siden det har verdt oppdatering her, stort sett fordi det ikkje har skjedd noe Men nå står bagasjerommet for tur. Kansje ikkje så veldi spennende men men.. Vasket vekk limrester og anna drit. Grunnet. Begynt å lakke.
Jokke Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jepp! -S38 B36 Turbo- *Borra til 3,7l *Smidde JE stempel *H-profil råder *Schwitzer 800 turbo keramikkbelagt *Hjemmelaget grenrør *Mls *Planet blokk og topp *Underspyling på stempler *Arp bolter i topp *Tilton clutch *Electromotive tech 3 sprut
Kristov Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Det er en HELT annen liga enn 745 motoren, grattis!
knut_olestad Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Da jeg bodde i Romsdal (1991-93), gikk en blå 545i på Vikebukt. Den tiden hadde jeg den glede av å få kjøre en E12 BMW M535i. Som tilhørte daværende kjæreste til en av Vike Racing-gutta. På VIN-platen var kun bokstaven "M"-preget inn. Bilen hadde dog leg-girkasse. Litt info: http://www.automotiveinfopage.com/BMW_E ... riteup.htm Den som Finn Arne Villa hadde det da? E12 545i.....? Å den E12 M535'en var vel Anita på Åsane som eide tenker jeg. Ble godt brukt begge de bilene der, men til gjengjeld meget godt vedlikeholdt.... Godt å høre at det ikke bare er jeg somm er "gammel" her inne Bare av nyskjerrighet, er det noen som vet hvor disse bilene er blitt av? Mener huske dem, men hukommelsen er ikke som den var Hadde vært gøy å sett dem
H_Vatn Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 dette blir rått! update med masse bilder snart håper jeg:)
Jokke Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 hei! ting skjer ja, men det går sakte.. men har fått flyttet bilen til ett bedre lokale nå, så skal få opp farta! kommer snart en uppdate med bilder!
dunderdo Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Ta med dej kameraet te na mikael å kinps te du blir flau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå