Kjell Arne Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 for å si det sånn som oss i oljeindustrien! kjenne det ikke en plass!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 for å si det sånn som oss i oljeindustrien! kjenne det ikke en plass!!!! Jobber i bransjen jeg men forstår ikke helt hva du mener her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 jobberi bransjen ja ja.. det er et uttrykk her i Stavanger regionen som sier det at de som jobber i oljen har nok penger og det at jeg betaler litt ekstra for å kjøre V8 så kjennes det ikke i lommeboka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 for å si det sånn som oss i oljeindustrien! kjenne det ikke en plass!!!! Jobber i bransjen jeg men forstår ikke helt hva du mener her? hvor jobber du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Ok et lokalt Stavanger uttrykk ja...hehe Jeg jobber på Oseberg Feltsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 så hva dere hadde skrevet oppover her. nylig kjøpt meg e34 540ia 95mod, og jeg er strålende fornøyd! er enig at 3.0l blir litt lite, for skal først ha 8er, er det like greit å kline til med det som er.. mener nå jeg... er ikke så veldig tørst, eller kommer jo an på foten som trykker da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 så hva dere hadde skrevet oppover her. nylig kjøpt meg e34 540ia 95mod, og jeg er strålende fornøyd! er enig at 3.0l blir litt lite, for skal først ha 8er, er det like greit å kline til med det som er.. mener nå jeg... er ikke så veldig tørst, eller kommer jo an på foten som trykker da. hehe Ja grunnen til at jeg sitter med den jeg har i dag er at det var ingen e-39 540 som var av interesse på markedet da jeg skiftet inn 528'n bil måtte jeg ha og nå har jeg hatt denne i 2 år og ser vel ut på våren nå i 06 om jeg ikke finner en 540, igjen kline til men hva med da når det ikke finnes noe av interesse....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå