ehrnst Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Hei. Driver å ordner opp en bil jeg har kjøpt nå. Det er en 323 E30 som er turbokonvertert. Det som er gjort hittil (som jeg veit) er at stemplene er dreid ned, montert 2 ekstradyser, som aktiveres ved nesten full gass, og justert tenning. Jeg har gått til innkjøp av 535 LMM og SMT6 piggyback. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre med orginal dysene og tillegsdysene + 535 LMM'en eller må jeg bytte til 535 dyser og fjerne tillegsdysene? Kunne noen gitt meg en liten guide i hvordan man bytter innmaten i LMM også? og om noen har turbokonvertert en M20B23 før med SMT6 kunne hjulpet meg med kobling og justering. evnt sendt meg en map? Har sjekket autopower osv men har ikke blitt noe klokere desverre Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 ingen som har gjort noe liknende tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå