Gå til innhold

Dyser, LMM etc


ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver å ordner opp en bil jeg har kjøpt nå. Det er en 323 E30 som er turbokonvertert.

Det som er gjort hittil (som jeg veit) er at stemplene er dreid ned, montert 2 ekstradyser, som aktiveres ved nesten full gass, og justert tenning.

Jeg har gått til innkjøp av 535 LMM og SMT6 piggyback.

Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre med orginal dysene og tillegsdysene + 535 LMM'en eller må jeg bytte til 535 dyser og fjerne tillegsdysene?

Kunne noen gitt meg en liten guide i hvordan man bytter innmaten i LMM også? og om noen har turbokonvertert en M20B23 før med SMT6 kunne hjulpet meg med kobling og justering. evnt sendt meg en map?

Har sjekket autopower osv men har ikke blitt noe klokere desverre :lol:

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...