Gå til innhold

m-tech samme som m sport ??

Michael
 Share

Anbefalte innlegg

går ut i fra du snakker om e28 her? e28 m5`n hadde vell ikke annen "styling" enn litt senk og større hjul+litt småtteri. så denne m5 stylingen alle skal ha tak i til e28 finnes egentlig ikke. heter m535 styling

Jeg mente E28 ja. M5 var i utgangspunktet ganske ren, og uten plastikk, M-Tech-stylingen ble levert som opsjon til de som ville, og tilhørte vel egentlig M535i. Sorry, begrepsforvirring fra min side. He-he, ikke lett dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"M Technic" er en egen avd. innen BMW M Gmbh som jobber med utforming av karosseriet. Slik som speil, spoilere, skjørt, interiør, understell og felger.

"M Sport" er avd. som fokuserer på motor/drivverk/bremser osv.

M Sport har erstattet M Tech. Slik har jeg forstått det.

De som har kjøpt ny BMW de siste 4-5 årene (kanskje litt lenger) har kunnet bestille bilen med M Sport tilbehør, ikke M Tech tilbehør som det kaltes før. E46 er levert med to forskjellige pakker, M Sport I (første variant) og M Sport II.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med skillbill, når det gjelder mye forviringer i salgsanonser, hvis de eksempelvis har en m-fanger, så står det i parantes: 316i/M3 :wink: Blir så frustrert, søker etter en M3 så kommer det en 316i med litt m-styling :lol:

...ein 316 med litt M-tech er ikkje ///M3. Men ein 316 med full M-tech og gjerne orginalt (både understell og styling) er ein 316 ///M.

Eg har ein ///M-tech, men trur ikkje det er ein M3....er dette så vanskeleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ein 316 med litt M-tech er ikkje ///M3. Men ein 316 med full M-tech og gjerne orginalt (både understell og styling) er ein 316 ///M.

Jeg har så og si full oversikt over av som er m-tech og ekte ///M, tror ikke du forsto va jeg mente, det var ment som en ironi eller overdrivelse da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye forvirrene saker gett...

Men saken er den atter begge bakfjørene på bilen har knekt, og jeg skulle hatt noen nye. Da stå jo valget mellom å kjøpe to nye på BMW til ca 1500 kr stykke eller kjøpe et komplett sett med fjører av et annet merke.

Noen noen har noen formening om hva som ville vært best, m sport eller et annet sett med senkefjærer?? Og i safall hva er å anbefale av fjærer som ikke er alt for dyrt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye forvirrene saker gett...

Men saken er den atter begge bakfjørene på bilen har knekt, og jeg skulle hatt noen nye. Da stå jo valget mellom å kjøpe to nye på BMW til ca 1500 kr stykke eller kjøpe et komplett sett med fjører av et annet merke.

Noen noen har noen formening om hva som ville vært best, m sport eller et annet sett med senkefjærer?? Og i safall hva er å anbefale av fjærer som ikke er alt for dyrt ??

Jeg ville gått for ett 60/40 senkesett med dempere, til en 3 - 4 tusen. Fra FK automotive som selges hos Styling tech eller apex som selges hos GS bildeler, de er helt greie, er ikke noe magi i det m- tech greiene 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si full oversikt over av som er m-tech og ekte ///M, tror ikke du forsto va jeg mente, det var ment som en ironi eller overdrivelse da :roll:

...siterte berre deg for å få understreka poenget mitt....eg trur du har kontroll! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pæt jo :D lenge siden..jeg sitter PÅ rattet nå da..faen ass...3-serie bmw er ikke bygd for 1.58 lave folk :(

Skulle kjøpt deg en smart eler no du vettu :D

Cossien er solgt ja :(

kan ikke gå fra bmw til smart vettu, da kan jeg like gjerne bytte boxer-shortsene mine til g-strenger 8)

Da får du kjøpe deg en bwm isetta da vettu. den hadde passa deg.

(det hadde vel G-strengene også :S )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...