Pauls1 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 hvor mange ledinger er det på el speil på e34? skal bestille og kan velge mellom 3 og 4 ledninger. gidder ikke gå ut å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Hvis du tar av detplastikkdekselet under speilet tror jeg du skal klare å se ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hvis du tar av detplastikkdekselet under speilet tror jeg du skal klare å se ledningene ja vet.. men gidder ikke gå ut å sjekke, er så drit vær å holder på å fryse i hjel fra før. men jeg mener å huske det var 4 ledninger. så jeg bestilte med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Slappis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Slappis! du har ikke sett hvor mye det regner hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Slappis! du har ikke sett hvor mye det regner hær Pingle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå