Gå til innhold

kjøp av 96 mod 318 is

Helge
 Share

Anbefalte innlegg

Hei... Har nå endelig funnet drømmebilen, etter mye leting. En 96.mod 318is, 172 000 km, svart metallic,senkesett med både dempere og fjærer,18"sommerhjul, angeleyes, alt utstyr untatt skinn (deilige sportsseter istedet), komplett servicehefte osv. Og cupè da så klart!! Skal inn på naf test med den før jeg bestemmer meg 100%. Meget pen bil som gikk Meget godt!! Trodde ikke is`n var så kjapp...!? Selgeren sa d var ny typen is motor i den. Stemmer d at d kom en ny type motor i is`n etterhvert? Og i tilfelle, va er forskjellen på den gamle motortypen og den nye??

Selger har satt prisen til 100 000kr. Er dette en upris hvis bila er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil som gikk Meget godt!! Trodde ikke is`n var så kjapp...!?

Strengt tatt er den vel ikke så kjapp heller? :)

Selgeren sa d var ny typen is motor i den. Stemmer d at d kom en ny type motor i is`n etterhvert? Og i tilfelle, va er forskjellen på den gamle motortypen og den nye??

Ja, 96+ har M44 istendenfor M42. 1,9 mot 1,8, luftmassemåler istedenfor luftmengemåler og generelt mindre gromme deler visstnok. De går vel ca likt.

Selger har satt prisen til 100 000kr. Er dette en upris hvis bila er bra?

Prut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luftmengemåler har sånn spjell trur den har en liten sensor som sitkker ned inni luftmengemåler, var iallefall en liten sensor på sierra is. Og luftemassemåler har sånn pinne med sensor som stikker ned i slangen etter luffilterboksen.

Sånn passer forklart...

Mvh Stian S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der har jeg lyst på! Grom farge! Eneste som jeg ikke ville hatt var DTM stussen.

Blir uansett ikke noe av når man har lærlinglønn..

ja må innrømme jeg likte den der jævla godt men for liten motor dessverre.

Nydelig farge hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...