Gå til innhold

Rå tøff 316i Compact selges

Lildre
 Share

Anbefalte innlegg

Rå liten BMW til salgs =) Dette er en liten 316compact som er styla for ca 100 000,-. Den vant en konkuranse i 2004 om å bli drømmebilen 2004 (les mere på http://www.yavel.no/wip4/ps/show.epl?id ... tegory=112 ) Den har full luma tuning styling,masse momo detaljer bla. Momoenderør (4 stk som alle blåser ut like mye og gir helt rå lyd) momo alu matter,momo girkule som er lakert i bilens farge, momo lister og momo deksel i gultskinn te håndbrekket. Den har gulekoni dempere og er senket 40/40. 18" Artec sommerhjul. Alt er godkjen i vognkortet. Anlegg som står i nå er en Pioneer Avic Xr1-R spiller med navi +++ 2 stk 12" SPL ,pioneer frontsett og høytalere bak på hver sin side av hattehylla. En Cadense Zrx 8 (eller noe,den råeste) Monoblock. Anlegget kan følge med mot tilegg i prisen. Selges grunnet at nå har jeg hatt den siden mars og jeg må ha noe nytt =) Innbytte er veldig mulig hvis du har noe tøft på lager. Bilen har hviteblinkers,angeleyes (hella lykter) og øyelokk under. Ta kontakt for en uforpliktene prat . For mere info eller noe så ring på 411 05 183 eller send meg en mail på Andre103@hotmail.com Mvh André Skomsøy fra Tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

skal ikke kaste bensin på bålet her..men hvis det er 100,- i styling etc skulle det vært noe ekstremt bra.. kunne fått komplett GROM styling på den der for 30.000,- å hellakkert bilen etterpå for 10-15.000,-. Fleska nedi en SCHWER motor hadde man hatt råd til da ja 8)

men smak og behag det der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at vi ikke skal ødelegge salgstråder på det forumet her nå da.. Alle har sine meninger, jeg og. Men dette er en salgstråd, ikke en "hva synes du om bilen min tråd" :)

lykke til med salget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller brukt penga på motor jeg da. Jeg sitter jo inne i bilen og ville heller brukt penger på motor og innevndig komfort enn for at andre skal se bilen min.

Ja men så er det heller ikke bilen din! Slutt å ødelegg tråden til selger her nå.

Noen tar utseende først, og så motor. Andre tar det motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...