Lildre Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Rå liten BMW til salgs =) Dette er en liten 316compact som er styla for ca 100 000,-. Den vant en konkuranse i 2004 om å bli drømmebilen 2004 (les mere på http://www.yavel.no/wip4/ps/show.epl?id ... tegory=112 ) Den har full luma tuning styling,masse momo detaljer bla. Momoenderør (4 stk som alle blåser ut like mye og gir helt rå lyd) momo alu matter,momo girkule som er lakert i bilens farge, momo lister og momo deksel i gultskinn te håndbrekket. Den har gulekoni dempere og er senket 40/40. 18" Artec sommerhjul. Alt er godkjen i vognkortet. Anlegg som står i nå er en Pioneer Avic Xr1-R spiller med navi +++ 2 stk 12" SPL ,pioneer frontsett og høytalere bak på hver sin side av hattehylla. En Cadense Zrx 8 (eller noe,den råeste) Monoblock. Anlegget kan følge med mot tilegg i prisen. Selges grunnet at nå har jeg hatt den siden mars og jeg må ha noe nytt =) Innbytte er veldig mulig hvis du har noe tøft på lager. Bilen har hviteblinkers,angeleyes (hella lykter) og øyelokk under. Ta kontakt for en uforpliktene prat . For mere info eller noe så ring på 411 05 183 eller send meg en mail på Andre103@hotmail.com Mvh André Skomsøy fra Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 hadde det vært noe motor i den så.. pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 løken bilopretting som på sunnmøre eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 korfor ikke 50k på styling og 50k på motor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 korfor ikke 50k på styling og 50k på motor??? hvorfor har ikke du gjort det da! du kaster vel stein i glasshus! har ikke du mopedmotor i din og! er sikkert en helt ok motor for sitt bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 skal ikke kaste bensin på bålet her..men hvis det er 100,- i styling etc skulle det vært noe ekstremt bra.. kunne fått komplett GROM styling på den der for 30.000,- å hellakkert bilen etterpå for 10-15.000,-. Fleska nedi en SCHWER motor hadde man hatt råd til da ja men smak og behag det der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 husk at vi ikke skal ødelegge salgstråder på det forumet her nå da.. Alle har sine meninger, jeg og. Men dette er en salgstråd, ikke en "hva synes du om bilen min tråd" lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Er det mulig å kaste bort 100.000 på STYLING på en 316??? Faen, må jo være klin gærn da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 digg med helt smuud lakk da... Gjør seg det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ville heller brukt penga på motor jeg da. Jeg sitter jo inne i bilen og ville heller brukt penger på motor og innevndig komfort enn for at andre skal se bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ville heller brukt penga på motor jeg da. Jeg sitter jo inne i bilen og ville heller brukt penger på motor og innevndig komfort enn for at andre skal se bilen min. Ja men så er det heller ikke bilen din! Slutt å ødelegg tråden til selger her nå. Noen tar utseende først, og så motor. Andre tar det motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 hei, har du dokumentasjon på alt som er brukt på den, i og med det er 100k i styling liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Liker kompakt jeg tøffe de.. har lyst til å bygge en med brutale felger jeg Bygde en for ett års tid siden men den havna i autoværnet på vei til Biltilsynet, med prøveskilt.. Koster penger å style bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Kremt... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 korfor ikke 50k på styling og 50k på motor??? hvorfor har ikke du gjort det da! du kaster vel stein i glasshus! har ikke du mopedmotor i din og! er sikkert en helt ok motor for sitt bruk! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg