ovex Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 ...hugs at her handlar det meir om personar enn selskap. Finn du den rette kontaktpersonen, så kan han bytte jobb, og du byttar til hans nye selskap og er like fornøygd.....med han/ho!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Fikk ganske bra deal i Gjensidige gjennom NITO. Er selv medlem i NITO. Riktig nok slikt et studentmedlemskap.. Hva slags avtale fikk du? evt rabatt(er)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Forsikringsklagekontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Men, kordan gjekk det med bilen din da?? Det gikk heldigvis bra med den. Var en bratt bakke ned til garasjen, så kun kanten på lokket kom i kontakt med porten. Kun noen riper i lakken her. Godt å høre at det er flere her som tenker som meg, skikkelige kamerater gjør ikke slik. Har tatt det opp med han, men det virker nesten som han syntes at jeg er kjip som ville få reparert porten. Nå er ny port på plass og jeg gidder ikke å ha noe mer med den fyren der og gjøre. Drømmen er jo hvis kan skrubba borti bilen min, da skulle jeg krevd full omlakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå