Gå til innhold

Sensor for lukket dør


hartvix
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min oppdager ikke alltid at passasjerdøra framme er igjen, noe som fører til at coupe-lyset av og til slår seg på selv om alle dørene er lukket.

Jeg tipper at det bare trengs litt kontaktspray for å fixe dette, men... hvor er egentlig denne sensoren? :shock: Jeg finner den rett og slett ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den dør låsen er det en liten bryter, hvis den er slitt i tuppen så kan det hende du må bytte hele greia pga brytern blir ikke dytta langt nok inn.

jeg har det samma på min bare på fører døra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, enig. Den bryteren har en tendens til å slites ut. Skjedde med meg, og lyset slo seg av og på under kjørerturer. Dette vil også påvirke sentral-låsen, om du har.

Enda værre om du har alarm. Den kan fort utløses..

Kanskej derfor alarmen min går støtt og stadig når jeg låser dørene...

Dem bryterne går litt trått iblant så det er bare å spraye på noe guffe på den låsedingsen så blirn god som nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den dør låsen er det en liten bryter, hvis den er slitt i tuppen så kan det hende du må bytte hele greia pga brytern blir ikke dytta langt nok inn.

Stemmer det, og det påvirker sentrallåsen ja. Men det er bare snakk om sånn cirka en tredjedels millimeter... noen gode forslag til hvordan jeg kan fixe det uten å bytte hele saken? Er frista til å bare sette på et par små teip-biter for å gjøre tappen lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...