Gå til innhold

sideblinklysmysteriet på e34


bigwill
 Share

Anbefalte innlegg

hellu

Jeg har noe rart jeg ikke finner ut av.

Jeg skal bytte en fremskjerm og samtidig sette på hvite blinkes(på skjermene). Men de jeg har kjøpt blinklysene jeg har kjøpt er mindre enn de som står på. dvs. at de passer på den nye skjermen, men ikke på den gamle (på andre siden)

En kar på gsbildeler fortalte meg da (over telefon) at det sansynligvis var E30 sideblink som var satt på ved importtidspunkt. Disse sideblinkerne til E30 fant jeg på biltema til en hundrelapp. Kjøpte de, men også de var mindre enn de som står på bilen min. Nærmerer undersøkelser viste at biltema hadde samme artikkelnummer på sideblinker til både e30/e36 og e34.

Stemmer det at sideblink til e30 er større en orginale sideblink til e34.

Noen som vet hva slags blinklys som står på min i dag. De har samme form som de nye hvite jeg har kjøpt, men de er større, og derfor passer ikke hullene.

Det er jo til å bli skrullete av.

Takknemlig for svar.

Bigwill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er slik det blir sagt. dette ble levert utifra årsmodeller.

MEN!!! det leveres også "lange" blinklys nå i nyere tid. eks, jeg kjøpte nye diode-blinklys til min e34 i fra www.koed.dk nå for ett par mnd siden. de var nye ifra InPro. Og disse var av den lange typen. så, dette er noe man bør være obs på når man skal skifte sideblinklys. ellers, er de vel like på e30 -32 -34 -36... ja

god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...