Gå til innhold

Då var det min tur å besøke grøfta..

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

Var ein smule uheldig i dag og tok meg ein tur uti grøfta på strekningen mellom vik og vangsnes.. Bakenden var ute på tur i ca 20 meter før eg traff eit trafikkskilt (som eg skal saga ned i natt!) og etter det vart eg slengt opp på vegen og bort i motsatt kjøyrefelt.. berre flaks at eg ikkje hadde biler etter meg og at ingen kom imot meg..

Det som vart øydelagt på bilen var baksjermen (pyntelista), baklyset (skaffa meg nytt orginalt for 100 kr etter eit par timer) og ein liten bulk på sida..

Ellers gjekk det bra med meg, heldigvis..

Foresten, er det nokon som har ein bakfanger til bmw 520? helst "royal blue" til salgs, eller julepresang? 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ein smule uheldig i dag og tok meg ein tur uti grøfta på strekningen mellom vik og vangsnes.. Bakenden var ute på tur i ca 20 meter før eg traff eit trafikkskilt (som eg skal saga ned i natt!) og etter det vart eg slengt opp på vegen og bort i motsatt kjøyrefelt.. berre flaks at eg ikkje hadde biler etter meg og at ingen kom imot meg..

Det som vart øydelagt på bilen var baksjermen (pyntelista), baklyset (skaffa meg nytt orginalt for 100 kr etter eit par timer) og ein liten bulk på sida..

Foresten, er det nokon som har ein bakfanger til bmw 520? helst "royal blue" til salgs, eller julepresang? 8-[

Lær deg å køyr bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å køyr bil!

Lær deg drite i med sånne kommentarer først! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å køyr bil!

Fortsetter du med slike kommentarer, så skal jeg love deg at det ikke blir lenge før det er din tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud gutter. Alle kan være like uheldige, utrolig hvor fort ting skjer med et millibrøkssekund uoppmerksomhet/ubesluttsomhet kan medføre.

Det var dette som kosta meg en 3cm bulk i framskjermen i går natt, på skrense"trening". Toucha såvidt autovernet.

Shit happens, så lenge man ikke belaster forsikringa og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroli hvor fort ting skjer på glatt føre!

Jeg trodde sist helg at jeg hadde full kontroll på bimmern etter å ha vært ute å lagt inn litt skrens her og der. Så skulle jeg besøke en kompis..

I en feildosert høyresving i nedoverbakke gikk det rett frem og i grøfta. Jeg hadde max 50km/t på speedometeret, men ut gikk det! Hadde liten sjangs å reagere der altså..

Til informasjon er det netopp lagt fast veidekke på den veien, dere vet sikkert hvordan grøftene langs slike veier normalt er? :x

Heldigvis var grøfta noenlunde jevn med veien akkurat der jeg sklei ut så bilen fikk 0 skader. Selv ac scnitzer fangern berga ( som ligger 5cm over bakken max).

Kunne nesten rygge meg selv opp derifra :roll:

Sorry for OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironi her gutter siden det er mange som smeller om dagen, kansje lage egen tråd om dette ?

"JEG HAR KRÆSJA BIMMÆ'RN"

Hadde vært et par topicer der nå vet jeg ..

Og du syter like mye i hver tråd.. :roll:

[/off topic]

Ikke syting, spøk kalles det :wink: Er derfor man kaller det irroni :P

Uansett. begyner det og bli en del uheldige sjeler.. Jeg tar det penere og pener for vær dag som går. Har ikke mye lyst og stå der med nebbe i postkassen bare fordi jeg skulle "leke" litt .. :roll: Funker bra som avskrekking også. Folk ser jo hvor fort det er gjort !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men man får ALDRI skikkelig føling med hvor alvorlig det faktisk er FØR man har prøvd det selv.

Derfor burde det vært obligatorisk utforkjøring på opplæring til lappen. Og det støtter jeg så til de grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...