posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Den gamle bmwen min var værst på rein. Utallige mange rundkjøringer jeg snurra i nedi drammen sentrum.. hihi Men det er utrolig fort gjort. Slikt skjer de fleste en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Var ein smule uheldig i dag og tok meg ein tur uti grøfta på strekningen mellom vik og vangsnes.. Bakenden var ute på tur i ca 20 meter før eg traff eit trafikkskilt (som eg skal saga ned i natt!) og etter det vart eg slengt opp på vegen og bort i motsatt kjøyrefelt.. berre flaks at eg ikkje hadde biler etter meg og at ingen kom imot meg..Det som vart øydelagt på bilen var baksjermen (pyntelista), baklyset (skaffa meg nytt orginalt for 100 kr etter eit par timer) og ein liten bulk på sida.. Ellers gjekk det bra med meg, heldigvis.. Foresten, er det nokon som har ein bakfanger til bmw 520? helst "royal blue" til salgs, eller julepresang? Lær deg å køyr bil! Lær deg drite i med sånne kommentarer først! Det var ein spøk... Eg mobbe alltid Arimanni for køyringa... Alle kan være uheldige inniblant, og eg var det ifjor... Men eg innrømme at eg køyre som eit kvinnfolk på isen, og det har eg alltid gjort. Men om sommeren gir eg heller på litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Uhell kan da skje de fleste. Det er en kalkulert risiko å i det hele tatt bevege seg utenfor stuedøren. Skjer ikke de fleste ulykker i hjemmet? ...jo, og mannen må spise dei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Var ein smule uheldig i dag og tok meg ein tur uti grøfta på strekningen mellom vik og vangsnes.. Bakenden var ute på tur i ca 20 meter før eg traff eit trafikkskilt (som eg skal saga ned i natt!) og etter det vart eg slengt opp på vegen og bort i motsatt kjøyrefelt.. berre flaks at eg ikkje hadde biler etter meg og at ingen kom imot meg..Det som vart øydelagt på bilen var baksjermen (pyntelista), baklyset (skaffa meg nytt orginalt for 100 kr etter eit par timer) og ein liten bulk på sida.. Ellers gjekk det bra med meg, heldigvis.. Foresten, er det nokon som har ein bakfanger til bmw 520? helst "royal blue" til salgs, eller julepresang? Lær deg å køyr bil! Lær deg drite i med sånne kommentarer først! Det var ein spøk... Eg mobbe alltid Arimanni for køyringa... Alle kan være uheldige inniblant, og eg var det ifjor... Men eg innrømme at eg køyre som eit kvinnfolk på isen, og det har eg alltid gjort. Men om sommeren gir eg heller på litt... Ja, men tror disse "spøkene" dine ikke er helt morsome.. Tror de fleste tar det her ganske seriøst.. tenk over det neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Beklager SteffenM2 og alle andre... Skal tenke meg litt bedre om neste gong eg kjeme med ein "bra spøk"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Det Gjør ikke noe for min skyld men jeg blir bare så forbanna iritert over disse spøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 gå hem å grin då vel. det var enda en dårlig spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå