Pauls1 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 bilen er ikke godkjent men kan godt godkjene den før salg. dette er ike no problemer bare att jeg ikka har hadt tid liksom. blir på jobb til 5 januar uansett så d må bli etter d. hmm.. hørt denne før eller?? hvis det ikke er noe problem så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke ble gjort med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 bilen er ikke godkjent men kan godt godkjene den før salg. dette er ike no problemer bare att jeg ikka har hadt tid liksom. blir på jobb til 5 januar uansett så d må bli etter d. hmm.. hørt denne før eller?? hvis det ikke er noe problem så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke ble gjort med en gang. for att bilen ble ombygget rett før jeg dro på jobb. og siden jeg jobber borte kan d ikke gjøres før jeg er hjemme igjend. og d er ikke no problem og godkjenne bilen vist man har litt kontroll på hvem man snakker med og hvordan man legger frem ting. eller går d ikke noen godkjente biler i dette landet??? har hatt div av dem selv jeg så d er ikke no case. er vel en tråd om en godkjent turbo e28 535 her og. så d er mulig. trenger ikke håne meg for att jeg sier jeg kan få bilen min godkjent når du ikke har peil hva jeg snakker om. jeg kan veldig godt ta meg tiden til og godkjenne den før salg vist noen vil ha den ferdig godkjent. så er d sakt. er foresten kommet inn ett bud på 70. d er m5 diff på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 ikke vær så hårsår da mann:lol: bare lurte.. bare ser ofte at folk som skal selge en ombygget bil sier det ikke er noe problem å få den gokjent. så da skjønner jeg ikke hvorfor dem ikke får den godkjent med en gang. har man råd til å bygge om en bil har man da råd til en time på biltilsynet og nytt vognkort rå bil forresten. god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 M5 diff er jo ikke bolt-on så det hadde vært nice om du hadde tatt deg bryet med å legge frem bilde av hvordan du har montert den. E28/E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 kjører e28 diff. har ikke bilde. men byttet bakplate og drivaksel innfestningene og noe småplukk. skruene er bolt on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 ikke vær så hårsår da mann:lol: bare lurte.. bare ser ofte at folk som skal selge en ombygget bil sier det ikke er noe problem å få den gokjent. så da skjønner jeg ikke hvorfor dem ikke får den godkjent med en gang. har man råd til å bygge om en bil har man da råd til en time på biltilsynet og nytt vognkort rå bil forresten. god jul Forskjellen er vel at Kjell Rune seie at han kan godkjenne den før salg, men alle andre seie at det ikkje er nåke problem å godkjenne den... Men eg skjønne ikkje korfor folk kjøpe ein E30 til 80.000kr når ein kan få ein 535 for den prisen i meget bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 for d er litt mere digg med e30? synest jeg vertfall. liten kozlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Sir meg enig der kjell! E30 er leketøy, 5-serien er leketøy den og, men den er større og tyngre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 E30 med 3,5 i forhold til E34 med 3,5..sier seg vel selv E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 lurte på om det er stor vekt forsjell på en m20b25 og den du har i bilen nå..? Kongeli bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 M20: Motor: 119,0 kg Svinghjul: 8,4 kg Innsug: 7,1 kg Eksosmanifold: 5,4 kg Totalt: 139,9kg M30: Motor: 137 kg Svinghjul: 10 kg Innsug: 6,7 kg Eksosmanifold: 6 kg Totalt: 159,7 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 E30 med 3,5 i forhold til E34 med 3,5..sier seg vel selv E30! Jadå, ein E30 går jo mykje bedre, men den virke so simpel... Men det er smak og behag absolutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 heh..simpel..? oook.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 E30 med 3,5 i forhold til E34 med 3,5..sier seg vel selv E30! Jadå, ein E30 går jo mykje bedre, men den virke so simpel... Men det er smak og behag absolutt!!! E30 simpel?? Humm, kan du utdype litt den påstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Tror nok aldri han har eid en e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg