Gå til innhold

Meninger angående 01' 318i


Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

altså, dere kan sutre så mye dere vil, men jeg finner ikke en grunn til å kjøpe en e46 316/318/320 i stedet for å kjøpe en e46 320d. greit prisen er litt høyere på en 320d men det tjener du inn på forbruk i løpet av et halvt år max. "ja men du får jo 6`r lyden i en 320 bensin" ja SO w00t?? blir jo aldrig en sportselig bil uansett..

Er egentllig 320d jeg har mest lyst på, men finner ingen som faller i smak (ja jeg vil ha bilen akkurat slik som jeg vil ha den). Driter egentlig om bilen er helt standard utvendig, men må være akkurat slik som jeg vil ha den innvendig.

kompis av meg skal selge 320`n sin forresten.. Meget velholdt vogn! og pen syns jeg.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=953609

Desverre stygt ratt og delskinn, samt kun el.vindu fremme. Ja jeg er fortsatt kresen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel noen her inne som påpekte at 318'en hadde et mye jevnere drag enn sekserene, altså at den trekker hele veien, og ikke bare over 4000 omdr...

Det gjelder jo mest før 6'erne fikk Vanos. DVS før 1993!

4'erne har hatt variabelt innsug i lang tid noe som også fører til jevnt drag og bra med krefter på lav og midt register.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...