Gå til innhold

Andre "aksepterte" merker

RWDF
 Share

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at for BMW-folk, så er det omtrent kun BMW som gjelder, bortsett fra noen FÅ unntak (f.eks. Alfa Romeo og Porsche?).

Hva synes dere?

Hos meg står selvsagt BMW på topp, men sier ikke nei takk til en Alfa, for eksempel, og en del amerikanske biler ser jeg ikke stygt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er fan av Supra MKIV jeg hvertfall etter og ha kjørt en og eid "lillebroren" Celica MK6 som har vært den beste bilen jeg har hatt komfortmessig og kjøregledemessig. Mazda RX-7 er vel heller ikke og forakte..+ mye mye annet tøft som triller på veien

syns det blir for teit at det Bare er BMW som er det som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også andre merker som Volvo (V70), men interiøret er ikke helt smaken min.

Synes interiøret i V70 er greit og funksjonabelt, jeg. Og stolene er nesten umulig å bli slitne i. Har tilbragt noen hundre mil bak rattet på en '99 V70, og synes det har vært kjempegreit, om enn litt lite Freude am Fahren. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg kjøpte min E36 har jeg begynt å like BMW mer, også de andre modellene.

Synes alt ved bilen er veldig gjennomført, tysk ingeniørkunst kan ingen kimse av. ;)

Som jeg skulle sagt det selv! BMW har masse geniale ingeniørkunster jeg ikke har sett makan til :D Eget luftinntak til dynamo, det har iallefall jeg aldri tenkt på :P

Volvo er solide og gode biler synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også andre merker som Volvo (V70), men interiøret er ikke helt smaken min.

Synes interiøret i V70 er greit og funksjonabelt, jeg. Og stolene er nesten umulig å bli slitne i. Har tilbragt noen hundre mil bak rattet på en '99 V70, og synes det har vært kjempegreit, om enn litt lite Freude am Fahren. :lol:

Sant i det du sier. Setene er gode, men liker at de ser litt sportslige ut og dashbordet/rattet er så absolutt ikke min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite imot noen merker jeg.

Porsche er svinrå doninger med kjøregenskaper på BMW nivå, og over.

Men for meg er dette ikke noe mer enn drømmebiler, for de har en praktisk umulige i dagliglivet med bagasje og sitteplass. (Får vel høre det av BMW E9 nå ... :P ). Alfa har jeg egentlig ikke noe forhold til, annet enn at de er over midten av skalaen på utseende.

Eneste forutsetningen for at jeg skal like en bil godt er vel RWD/AWD og 100hk +..da er vi i gang :D

Men hadde ikke BMW fantes så hadde jeg nok rattet rundt i en Audi Quattro av noe slag. Tyske biler er noe spesielt.

Amerianske blir også litt fjern pga av avgiftsmurene, for ikke å snakke om HK avgifer. + At de drikker mye..

Audi - en klar 2. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på både (hold deg fast) toyota og mazda stv før kjøp av bmw,men begge disse hadde et så ufattelig kjipt valg av trekk og materiale på interiøret. blank plastete plast og masse homo(no offence 2 anyone)farve på seter/dørsider. Lysegrå med masse rosa og lysegrønne ruter osv er ikke kult. skulle gjerne hatt en Alfa,men det var for lite plass,skulle også hatt en V70 men var for lite på kontoen..

artigste bilen jeg har kjørt var mazda MX5. Genialt konsept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...