Gå til innhold

God Jul Folkens! (Noen spes planer for jula?)

Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

da nærmer julaften seg og mye mat og Mye drikke skal fortæres og drikkes :lol:

Personlig blir det familieselskap i morgen og 1.juledag for mitt vedkommende,mens det blir party 2 og 5.juledag hvertfall + nyttårsaften :)

Selv om det striregner her så vil jeg ønske alle her inne en Riktig God Jul! :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja god jul til alle sammen...

Blir med familien i morra og 1 juledag her også.. og så blir det nok party 2 juledag og nyttårsaftan her også...

Eller blir det å skru litt bil, ettersom eg skal ha på m5 bakfanger etter samanstøyten med eit skilt i går...

God jul folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama har fått meg med i kirken i morgen..., og så er det juleaften hjemme, med påfølgende famileselskap hos svigers første juledag, fest på kvelden (geburtsdagsfest til en kompis) og så famileselskap 2 juledag.

Må dessverre på jobb 3.juledag, så ingen party på meg andre juledag... :(

Men kommer sterkt tilbake på nyttårsaften med alkohol og raketter i skjønn forening! :D Nei det har jeg slutta med. Jeg + alkohol + raketter = farlig. Så blir vel uten raketter tenker jeg.

God jul alle sammen! Og ett riktig godt nytt år til dere alle her på Bimmers.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul allesammen!!! :D:santa:

Blir spekemat hos svigers ikveld, og masse tv imorgen tidligt ;)

Så blir julekvelden med familen, og 1dag med onkel og tante.

Det faste 2dags partyet har politiet avlyst, så det blir nok heller god mat og kino den dagen :P

Ellers er det fram med masse alkohol på nyttårsaften :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt kommet meg til Frankrike så det blir fransk jul i år... eller delvis såfall.

Det blir pinnekjøtt i dag, bordern til kalkunen i morra og ribbe dagen der på.

mye øl, vin og litt aqevitt. det skal bli artig. Reiser tilbake til kalde norge den 27 for så og jobbe frem til nyttårs aften. :)

For da blir det DRIKKING :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene for julen er nok familieselskaper i julen, mens nyttårshelgen blir det noe mere alkoholinntak ja.

Ønsker dere alle en hjertelig god jul og et godt nyttår! Fest med måte, og pass dere for lavtflyvende raketter. Og ikke minst, parker bmw'en en trygg plass til nyttår! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...