Custom Edition Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 da nærmer julaften seg og mye mat og Mye drikke skal fortæres og drikkes Personlig blir det familieselskap i morgen og 1.juledag for mitt vedkommende,mens det blir party 2 og 5.juledag hvertfall + nyttårsaften Selv om det striregner her så vil jeg ønske alle her inne en Riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Ja god jul til alle sammen... Blir med familien i morra og 1 juledag her også.. og så blir det nok party 2 juledag og nyttårsaftan her også... Eller blir det å skru litt bil, ettersom eg skal ha på m5 bakfanger etter samanstøyten med eit skilt i går... God jul folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul til alle sammen! Jeg skal feire jul med kjæresten og familien min, eller blir d festing, festing + litt festing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 dama har fått meg med i kirken i morgen..., og så er det juleaften hjemme, med påfølgende famileselskap hos svigers første juledag, fest på kvelden (geburtsdagsfest til en kompis) og så famileselskap 2 juledag. Må dessverre på jobb 3.juledag, så ingen party på meg andre juledag... Men kommer sterkt tilbake på nyttårsaften med alkohol og raketter i skjønn forening! Nei det har jeg slutta med. Jeg + alkohol + raketter = farlig. Så blir vel uten raketter tenker jeg. God jul alle sammen! Og ett riktig godt nytt år til dere alle her på Bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul allesammen!!! Blir spekemat hos svigers ikveld, og masse tv imorgen tidligt Så blir julekvelden med familen, og 1dag med onkel og tante. Det faste 2dags partyet har politiet avlyst, så det blir nok heller god mat og kino den dagen Ellers er det fram med masse alkohol på nyttårsaften :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul ja... Blir vel familie-jul i år.... Christophers første jul (11mnd gammel nå) så det går mest på leker og mat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Er alt kommet meg til Frankrike så det blir fransk jul i år... eller delvis såfall. Det blir pinnekjøtt i dag, bordern til kalkunen i morra og ribbe dagen der på. mye øl, vin og litt aqevitt. det skal bli artig. Reiser tilbake til kalde norge den 27 for så og jobbe frem til nyttårs aften. For da blir det DRIKKING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul alle sammen Blir jobbing i hele idag og halve dagen imorra Ellers er det middag og hele pakka hos familien til dama imorra, og ellers festing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul bimmers folk Jobber idag og 27-28-29 Men er ikke så ille, rolig på jobben! Nyttårsaften ligger vel på 3-4 i promille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul ja alle sammen.. Blir nok en rolig feiring vil jeg tro. Bare mye god mat og tilbehør. Hmm, begynt å bli for gammel kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Er det jul allerede altså? Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Er det jul allerede altså? Hm. Den kom litt overraskende på deg i år eller? Mine planer for julaften ble forsåvidt gjort klare for meg en stund tilbake... NATTEVAKT! Umulig å bytte bort! Men men... Ønsker ellers alle en riktig GOD JUL! Feir med måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Planene for julen er nok familieselskaper i julen, mens nyttårshelgen blir det noe mere alkoholinntak ja. Ønsker dere alle en hjertelig god jul og et godt nyttår! Fest med måte, og pass dere for lavtflyvende raketter. Og ikke minst, parker bmw'en en trygg plass til nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Planen er å kjøre MASSE BIL! en venn av familien har Kjøpt seg en Porsche Cayenne Turbo med Power kit... så den skal kjøres hardt. skal også spise masse mat. God jul alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 god jul folkens, jeg drar til foreldre mine i dag og tar feiringen hos de i morgen, så er det til besteforeldra og spise mer 1. dag, deretter er det turen til svigers på andre siden av landet for å ta resten av romjula og nyttåsaften der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå