mAZE Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Hvilket program kan jeg bruke til dette? Så jeg får meny og slikt. Har prøvd å gjøre det via pinnacle men da fikk jeg ikke startet DVD, verken med DVD-spiller eller PC'n... Så hva anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Ville anbefalt Pinnacle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ville anbefalt Pinnacle Hmm Men funker greit og er enkelt å bruke, men får det da dessverre ikke til å funke.. Så Pinnacle er ikke et valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Det er et program som heter DVDit (tror jeg det var), genialt program! Skal sjekke nermere når jeg sitter på min egen datamaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Nero er svært enkelt å bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Mange sier de liker Windows Movie Maker som er gratis med windows xp. Det er mange tillegg som kan lastes ned gratis fra Micro$oft. http://www.microsoft.com/windowsxp/usin ... fault.mspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Nero er svært enkelt å bruke.. Enkel å bruke men får ikke brukt den til det jeg skal her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Nero er litt "vell" enkel, minimalt med funkisjonaser og muligheter. Men helt greit til hjemmebrent. Har igrunn klart meg med Nero. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 DVDSanta er ypperlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Lastet ned det DVDit programmet og det funket som bare det. Så nå har jeg fått foreviget RCN-kjøringa til søskenbarnet mitt på DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå