Gå til innhold

Bytte av dekor lister


|Andreas|
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bytte dekorlistene i bilen til aluminium lister, jeg fant ut at det ville koste meg litt over 4,000kr (vis jeg er medlem i BMW CCN). Er det noen som har kunnskap til dette?

Eller om det er noe sted som selger dette biligere hadde det vært fint. :)

Hvis du vil spare ca 3700,- kroner av disse pengene så hvorfor ikke prøve å legge folie på dem listene du har?. Folie i alle verdens farger får du f.eks fra firmaer som driver med bildekor. Det krever litt tålmodighet, men får du det ikke til første gangen så er det bare å prøve på nytt. -) Og blir du lei, så er det bare å rive folien av igjen. Hvis du ikke gidder å prøve selv, så la et bildekor-firma legge folien for deg. Koster sikkert ikke mer en tusenlappen for hele settet. Blir det gjort skikkelig så vil resultatet være fullgodt med profesjonell lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. det så faktisk overaskende nice ut! god ide det der... hva slags folie er det vi snakker om her egentlig? hva betalte du ?

Jeg betalte 350 kr for ca 1x1,5m folie. Trenger ikke så mye for et sett med lister, men jeg tok høyde for at at det kom til å gå litt på halv-åtte på de første forsøkene. Og det gjorde det jo.. :) Men når man får teken så er det ikke så vanskelig. Kluet er å utføre folieringen i et relativt støvfritt rom med romtemperatur hvor lufta står ganske stille. En hårføner kan også komme godt med dersom folien skal strekkes litt i hjørner osv.

Slik folie fås i 'alle' farger fra firmaer som f.eks driver med bildekor/skilt/reklame etc. -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...