stryn86 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Bilen blei ikke solgt i dag... mannen som ville kjøpe bilen min var litt for gla i å prute... ville gi 22.000,-med koni og gts fanger bak... det blir i d minste laget for denne bilen..har mms bilde av skaden på telefonen... må låne dig kamera hos en kammerat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Lurer på om jeg har lyst på bilen din jeg.. kjøper kontant i såfall. men vil ha bilde.. Var du på Løkken med cab`en?? jeg bor veldig nære der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 kan vel ikke være så vanskelig å legge ut ett bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 hehe... du kan prøve å legge ut eit bilde uten cam du!!!!!!!!! nej,ska prøve lit hardere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 bilder av skaden er kommet... Så dei ligger på autodb.no link i det førset innlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg