R Andersen Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 er det noen som har ett bilde av en E30 M3 med disse felgene på?: regner med at espen kan hjelpe meg her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 fant selv.... : men er det noen som finner flere, så er det bare å legge dem inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 og en for de som liker compact: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Halla Raymond Du har vel sett denna før? http://www.s14.ctmnet.de/0150/0150.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01478.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 takk for den, espen! den hadde jeg faktisk ikke fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Aaarghhh... Jeg kjøpte et sett sånne felger med sort senter GRISEBILLIG på ebay.. Selvfølgelig måtte det være den ene gangen jeg støtte på en dust av en selger. Så det ble ikke noe av noe. Det irriterer meg nesten mer nå, etter å ha sett de bildene, enn det gjorde da!! De felgene er rett og slett überfete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Det irriterer meg nesten mer nå, etter å ha sett de bildene, enn det gjorde da!! De felgene er rett og slett überfete! hehe! felgene passer veldig bra på M3`n! kjipt att det ikke ble noe kjøp på deg da.. disse passer også veldig bra syntes jeg : og disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Eg skal ha sånne felger til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Eg skal ha sånne felger til våren. skal vi bestille sammen? jeg har fått pris på de, har du? faktisk ikke så ille pris.. ikke lett med felgvalg.. skifter mening annenhver dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Det kan me gjera Raymond. Fekk du pris av Claus? Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11700&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det kan me gjera Raymond. Fekk du pris av Claus?Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11700&highlight= fikk samme pris som deg ja. prøvde å få noe rabatt, men virket som han ikke var int i det.. 1700,- euro og 130 euro i frakt. er ikke 100% sikkert jeg skal ha de felgene, men du får si ifra hvis/når du skal kjøpe dem, så får vi se om jeg blir med på en bestilling da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 hva heter de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 hva heter de felgene? AC Schnitzer Rennsport Type I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 hva heter de felgene? AC Schnitzer Rennsport Type I Det hadde blitt fett! Men de felgene som satt på bilen da jeg solgte den, fikk du med de? Var tøffe til bilen de også. Bredt er fett, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det hadde blitt fett! Men de felgene som satt på bilen da jeg solgte den, fikk du med de? Var tøffe til bilen de også. Bredt er fett, hehe hei! fikk ikke med 18" du hadde. det satt på disse 17" felgene som ikke er så veldig spennende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå