mAZE Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 ehm, host, hark.. bbs?! Det er vel m5 felger.. Men har vel egentlig ikke noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 ehm, host, hark.. bbs?! Det er vel m5 felger.. Men har vel egentlig ikke noe med tråden å gjøre. mente bbs styling.. tenkte ikke på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Takk alle sammen, da har jeg i allefall funnet ut endel mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Etter hva jeg har lest, så er det der noe BMW orginalt satte på siste årgang av E28 pga. at E34 var på vei. Bilen under har denne "pakken", og mener noen kaller den "Lille M-pakken". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Dette er et Zender sett som ble solgt som originalt BMW tilbehør, det ligner jo veldig på Zender, er bare hullene i den som er forskjellig. Finner ikke dette settet i ETK. Men som Kjetil sier så blir det kalt lille M-pakka. Ser ut til at du mangler dekslene foran slepekrokne – disse er sikkert ikke lette å få tak i da settet ikke er vanlig i Norge. Ta godt vare på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Tøft da kanskje det stemte det fyren sa da Den siste der har jo samme fronten, og sideskjørt som jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Sett på en annen rompe så kan det jo bli fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 syns ikke rompa er så ille, men den er litt "flat" eller hva skal jeg si.. men står jo i stil med bilen da, er ikke akuratt mye runde former på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 syns ikke rompa er så ille, men den er litt "flat" eller hva skal jeg si.. men står jo i stil med bilen da, er ikke akuratt mye runde former på dem Du skulle hatt zender addon bak vettu den er litt for flat i mine øyne.. Savner min(e) e28(er)... spes den blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 alpina-styling er fint da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 hehe, *pekepå Pauls1, diesel* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe, *pekepå Pauls1, diesel* ehh.. hæ?? håner du meg for jeg kjører diesel? skal jeg føle meg mobbet av en som har en bil som er så liten at jeg kan bytte den ut med reservehjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå