Toro Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Blir bra det der Men syns ikke noe om den klossen av en vinge du har på bakluka.. men så er det jo heller ikke min bil
BMWe30 Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Hva slags type felger er du har framme på e30'n? ser det er samme felgene som står bak på den andre e30'n der... intressert i å selge de?
RoaldJ Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Det er bra du står på for å redde en E30 Men, jeg tror kanskje felgene/dekka dine står på feil side. Altså omvendt. Etter min erfaring så er det retningsbestemte (rotation) dekkmønster du har, og det ser ut som de står feil vei på de bildene du har tatt Litt greit å ha godt veigrep ved vått føre
Bare_egil Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 ser jo bra ut dette og fort går det og.. snart ferdige jo:) er ikke veldig mye igjen nei, så gleder meg til å bli ferdig
Bare_egil Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Hva slags type felger er du har framme på e30'n? ser det er samme felgene som står bak på den andre e30'n der... intressert i å selge de? det er compomotive mo 17", nei, de skal jeg beholde
Bare_egil Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Bra Prosjekt Stå på! takk takk, har tatt lang tid, men bedre sent enn aldri
Bare_egil Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Det er bra du står på for å redde en E30 Men, jeg tror kanskje felgene/dekka dine står på feil side. Altså omvendt. Etter min erfaring så er det retningsbestemte (rotation) dekkmønster du har, og det ser ut som de står feil vei på de bildene du har tatt Litt greit å ha godt veigrep ved vått føre er klar over at de står på feil side, måtte bare slenge på noen felger da den skulle til sveising, er derfor det er forskjellige felger også men bra oppservert
Bare_egil Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Blir bra det der Men syns ikke noe om den klossen av en vinge du har på bakluka.. men så er det jo heller ikke min bil syns nå den var litt tøff jeg da. men har den vanlige lille også på ett annet koffertlokk, så får se hva jeg bestemmer meg for
Ivanrogov Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Skal ikke selge de felgene du bruker bak på bilen da?
Bare_egil Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Skal ikke selge de felgene du bruker bak på bilen da? hadde ikke planer om det, men alt selges til den rette sum
Bare_egil Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 hei, lurer på om noen kan hjelpe meg med en ting, har fått en liten knekk på stålrøret som jeg skal ha håndbrekkwaieren gjennom, så nå får jeg den ikke inn...noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med dette? har prøvd med tang, men kommer ikke til siden det er rett under der man fester tanken. Hadde vært flott med svar fort, for da kan jeg gjøre litt nå i helgen siden jeg har fri:)
Bare_egil Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 OPP! ingen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre altså?
Bare_egil Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Her har det skjedd en del i det siste, har fått fikset bremser, bensintank, satt inn alt i bilen, mangler bare front ruten. Er litt rust å små greier og lakkering som er igjen før den blir helt ferdig. Regner med at jeg er ferdig med den til våren. Og håper jeg er ferdig med begge mine biler til 28.mai(bmw-treff på rudskogen)..slenger med ett lite stemingsbilde bildene er ikke noe å skryte av,mobil kamera:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå