Gå til innhold

E30 325i prosjekt! Snart ferdig:) update med bilder 11.03.07

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så ikke så mye, men håper det blir bra :)

mobilen gikk tom for strøm rett etter det siste bilde, men regner med litt flere bilder på søndag da jeg har fri, så skal få tatt noen bilder når de t er lyst ute

• 1 month later...
Skrevet

Heisann!

Da er bilen nesten ferdig:) mangler bare litt fjerning av rust. Har fått på forntruta og bilen går nå på alle sylinderne(dårlig kontakt fra coilen til fordeler). Slenger ut noen bilder av bilen min. Er ganske fornøyd med den. Har ikke satt på sideskjørt enda, men det kommer om ikke alt for lenge tenker jeg. Slenge med noen stemningsbilder :D

Bare å komme med kommentarer...

dsc00063mm2.jpg

dsc00064se1.jpg

dsc00065ma6.jpg

dsc00066ss1.jpg

dsc00067ia1.jpg

dsc00068ol6.jpg

Skrevet
Så veldig bra ut :)

Har du noen flere planer ?

takk :D skal sette på side skjørtene og fjerne det som er av rust også skal den hellakkeres etter hvert, men tror jeg tar det til vintern. hvis du ser på bildene så står det en blå bil bak der, den skal også skrues opp og fikses...

Skrevet

dette blir bra.. når er du færdig? kostet det mye å kappe/sveise etc.. må dere registrere det hos tilsynet eller?

stå på den siste biten! var veldig fin:)

Skrevet
dette blir bra.. når er du færdig? kostet det mye å kappe/sveise etc.. må dere registrere det hos tilsynet eller?

stå på den siste biten! var veldig fin:)

er bare noen små ting igjen..som å feste eksos, stramme litt skruer i understell, legge på tecktyl under...kostet endel, men ikke så mye som skadene var taksert som(110000) skal stå på siste biten, regner meg at jeg har den klar før bmw treff på rudskogen i mai... Tror jeg venter med lakkering til vintern igjen..da har jeg litt bedre tid til å få den ordentlig fin og bulkefri...så blir litt hobbylakkering forløpig

• 2 weeks later...
Skrevet
kjekkt å se at et såppas stort prosjekt ikke blir gitt opp ! utrolig kjekkt og se !! ;) må vel nesten si gratulerer med fin bil

kan jo ikke la en e30 til komme på dynga...Selv om det har tatt sin tid så er det vært penga syns nå jeg :D

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...