Bimmerlars Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 Idag har jeg vært å handla meg en delebil. :) så nå begynner morroa snart...har ikke helt bestemt meg om jeg skal dele den i 2 eller ikke. men den jeg kjøpte var i veldig fin stand. var en 89 mod 316. driver å vurderer om jeg skal bare begynne å bygge på den, altså om til en 325. noen som vet om dette er vanskelig eller krever mye??Mvh Trond Egil Godkjenning kan bli et hælvette. BT kommer ganske sikkert til å spørre om dokumetasjon på at understellet du har er 325 og hvor mye det er godkjent til. Slike papirer må du få fra BMW, og det umulig dessverre
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 KAn du ikke få papir på chassibytte da?
Viko Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 KAn du ikke få papir på chassibytte da? Ja det mener eg og..... My arbeid med kapping og sveising, må ha målebrev ++
Bare_egil Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Skrevet Desember 29, 2005 KAn du ikke få papir på chassibytte da? joda, men det er så mye frem og tilbake, så da bytter jeg heller alt over på den jeg har kjøpt nå, den er like strøken som den jeg har kræsja...
Bare_egil Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Skrevet Desember 29, 2005 Godkjenning kan bli et hælvette. BT kommer ganske sikkert til å spørre om dokumetasjon på at understellet du har er 325 og hvor mye det er godkjent til. Slike papirer må du få fra BMW, og det umulig dessverre jaja, hvis dette ikke funker så får jeg finne på en annen løsning da.. uansett så skal jeg ha den på veien igjen...
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 KAn du ikke få papir på chassibytte da? joda, men det er så mye frem og tilbake, så da bytter jeg heller alt over på den jeg har kjøpt nå, den er like strøken som den jeg har kræsja... Men da har du jo godkjenninga i orden og slipper alt peset der??
Bare_egil Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Skrevet Desember 29, 2005 har ikke det gitt, begynner nå, hvis du skjønner hva jeg mener...har forløpig ingenting:s
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 Men du vil ha godkjenning i orden hvis du får chassibytte... ser for meg at det er enklere og greiere enn å bygge om en 316 til 325 og satse på at de godkjenner det....
Bare_egil Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Skrevet Desember 30, 2005 Men du vil ha godkjenning i orden hvis du får chassibytte... ser for meg at det er enklere og greiere enn å bygge om en 316 til 325 og satse på at de godkjenner det.... ok, men får snakke litt med noen jeg kjenner som kan dette...så går nok i orden på en eller annen måte:)
Bare_egil Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Skrevet Desember 31, 2005 har funnet ut at jeg bruker 316 nå i vinter som bil, også fikser jeg opp 325en med en annen.. da har jeg 2;) en vinterbil og en sommerbil:)
gosh Skrevet Januar 4, 2006 Skrevet Januar 4, 2006 Hadde jeg først kappa en E30 i 2 så hadde det vært hardt å ikke kasta inn en E30 M3 bakdel fra en krasjet/utolla bil. Helt enig med deg!
gosh Skrevet Januar 4, 2006 Skrevet Januar 4, 2006 Men du vil ha godkjenning i orden hvis du får chassibytte... ser for meg at det er enklere og greiere enn å bygge om en 316 til 325 og satse på at de godkjenner det.... Bygg om heller etter at de har godkjent bilen din? Bytta da motor i den gamle Opel Ascona B min jeg, ingen som merka no der!
Bare_egil Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Skrevet Februar 23, 2006 Lenge siden jeg har skrevet her ser jeg....har ikke kommet så mye lengre i bilen heller, for driver å mekker på delebilen jeg kjøpte meg som hadde en motor som ikke var mye til tess..men men. har hvertfall fått ut lister og div rundt vinduer.. Men taktrekket innvendig er jo noe forbanna drit, er jo limt fast rundt ved dører vinduer...noen som vet en enkel måte å få dette ut på uten å ødelegge det?
Bare_egil Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Skrevet Februar 24, 2006 Etter at jeg var her inne å skrev i går fikk jeg litt gnist til å fortsette på bilen, hadde planer om å ta av taket innvendig, men det er fan ikke lett. Hvertfall ikke når du har takluke. Noen som vet hvordan jeg får av gummilister rundt vinduer? slenger ut noen bilder jeg har tatt er tatt med mobil så vet ikke hvor bra de er bilder : mye ledninger :S sliter med å få av tak trekket trodde det var vanlig å finne rust under teppet her jeg, men niks ingenting
RonnyW Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 fy faen.. synd det der ass, det som var den strøkne vogna. huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå