Bare_egil Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 ja ikke veldig artig nei, men skal prøve å få den fin igjen. like strøken
Bare_egil Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 Noen som vet hvordan jeg får av tak trekket?? har problemer med å få det av ved frontruta, bakruta og side rutene....Er det noe speiselt verktøy som må brukes? har ikke store planer om å ødelegge vinduene takker for svar
TOREBMW Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 er ikke noe hokkus pokkus det. det ligger limt under alle vinduspakningene og i takluke åpningen.så er det noen stenger bak som du trer ut av hakket..er ganske lett i grunn.
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 er ikke noe hokkus pokkus det. det ligger limt under alle vinduspakningene og i takluke åpningen.så er det noen stenger bak som du trer ut av hakket..er ganske lett i grunn. Problemet er jo å få det på igjen. Spesiellt hvis det er nytt.....
Bare_egil Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 er ikke noe hokkus pokkus det. det ligger limt under alle vinduspakningene og i takluke åpningen.så er det noen stenger bak som du trer ut av hakket..er ganske lett i grunn. hm, hvor er de stengene da? er det bare å rive av vinduspakningene?
christian.no Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 stengene sitter fast i bak på taktrekket.. de som strammer opp trekket inne i bilen.. skal du ha ut taktrekket så må du ut med rutene... rutene presser du ut etter at du har tatt av den stive plastlisten som ligger i gummilisten.. men få litt hjelp da.. og ikke press for mye på en plass.. hvis du er uheldig så har jeg sikkert noen ruter liggende en plass:)
Bare_egil Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 stengene sitter fast i bak på taktrekket.. de som strammer opp trekket inne i bilen.. skal du ha ut taktrekket så må du ut med rutene... rutene presser du ut etter at du har tatt av den stive plastlisten som ligger i gummilisten.. men få litt hjelp da.. og ikke press for mye på en plass.. hvis du er uheldig så har jeg sikkert noen ruter liggende en plass:) har fått av ved side rutene bak da. uten å ta ut rutene. bare dro i trekket..er bare foran og bak ruta pluss takluka som er igjen.
Bare_egil Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 noen som vet om jeg må av med dashbord for å ta av gulvtrekket? syns det ser ut som det sitter fast på baksiden der.?? takker for svar:D
Bare_egil Skrevet April 25, 2006 Forfatter Skrevet April 25, 2006 ingen som ville svare der nei...hmm..har ikke kommet stort lengre på bilen. gulvet har jeg fortsatt ikke fått ut. har fått av de stengene på tak trekket, men sliter med å få av trekket rundt vinduene foran og bak. Noen som vet om en smart måte å få det ut på? takker for svar...(hvis jeg får noen da)
Bimmerlars Skrevet April 25, 2006 Skrevet April 25, 2006 Lurer også på det med å få ut taktrekket fra lista på for og bakrute, eneste jeg har igjen for å få ut dritten Må ikke ut med dashbord for å få ut gulvteppet nei
Bare_egil Skrevet April 25, 2006 Forfatter Skrevet April 25, 2006 Lurer også på det med å få ut taktrekket fra lista på for og bakrute, eneste jeg har igjen for å få ut dritten Må ikke ut med dashbord for å få ut gulvteppet nei hmm, skjønner ikke hvordan jeg får det ut jeg, sitter jo fast som fae... hvordan fikk du det ut?
Bimmerlars Skrevet April 25, 2006 Skrevet April 25, 2006 Aah, nå tror jeg at jeg vet hva du mener, altså hvor det sitter fast. I dashen over girkassetunellen ikke sant? Bare å ta i, så kommer det til slutt
Bare_egil Skrevet April 25, 2006 Forfatter Skrevet April 25, 2006 Aah, nå tror jeg at jeg vet hva du mener, altså hvor det sitter fast. I dashen over girkassetunellen ikke sant? Bare å ta i, så kommer det til slutt okai, har prøvd å dra men er jævlig stivt. men før prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå