Gå til innhold

E30 325i prosjekt! Snart ferdig:) update med bilder 11.03.07

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe.. fin spaghetti :)

hehe, ja ikke sant...tror ikke den er like god som supps, men men...nå gjelder det bare å ha god hukommelse og tunga rett i munn når det skal inn igjen

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei :D

da har det faktisk skjedd store ting her for tiden, har nå fått ut motor og ledningsnett på delebilen min(318is) også har fattern vært små vill med vinkelslipern og gjort sånn at 325en er på hjul og faktisk trillbar :D Så til onsdag så blir det mest sannsynlig frakting av biler til verksted for sveising...så nå går det faktisk framover.. Syns alle andre her på forumet får gjort ting så utrolig fort i forhold til meg...hehe.

Så nå har jeg faktisk fått tatt noen bilder av fronten på bilen, har ikke sett denne siden jeg kræsjet i fjor høst siden den har stått med fronten inn i garasjen..

hva syns folket forresten om mitt udyr? :whistle:

dsc00102oq2.jpg

dsc00101zg7.jpg

dsc00098da4.jpg

Skrevet

hehe, rot..da skulle du sett i garasjen...der står det en bil, 2 motorer, 2 girkasser, 3 mellom akslinger og alt av interiør til 3 biler...er mitt og fatterns prosjekt. Så pappa sier ikke annet enn at jeg skal lukke garasjen...Mamma derimot hun klager litt på dårlig plass i gårdsplassen og at det ser rotete ut. Hadde egentlig frist på å få bilene bort til 31.August, men det gikk dårlig så tror hun er litt små sur pga det... men men, hun har ikke så mye hun skulle ha sagt:P hehe

Skrevet

Skjer ikke stor her om dagen, venter på å flytte bilene til han som skal kutte og sveise bilene, I går var jeg å hentet ett nytt bagasjelokk til 325en...satt det på og syns det ble bra..

hva syns folket?

dsc00119st7.jpg

dsc00120nh1.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Sånn, da var bilene sendt til kapping sveising.. :D Har ventet nesten i 3 mnd på dette...så i dag var det nesten julekvelden her....Nå har jeg fått bil nr 3 i garasjen så nå blir det skifting av bremsevaier og bremsesko og bremserør og innsetting av en ny motor..legger ut bilder av bilen når jeg får den tilbake..skal også prøve å få til noen bilder av prosjektet i garasjen også 8)

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei igjen!

Nå har jeg endelig fått beskjed om at bilen er snart ferdig...så får den igjen i løpet av helgen:) gleder meg som en liten unge. Skal få tatt bilder av den så fort den kommer i hus:D Har ikke fått tatt noen bilder av selve prossesen med kapping og sveis men kan hvertfall legge ut noen av resultatet:)

Skrevet

Mye plass har du egentlig i den garasjen din :P ? 3 biler og alle de delene? og en mor som som klager på at det begynner og bli dårlig plass :D Fint prosjekt forresten, den skilt holderen forran var litt fancy, hvor skaffet du den ?

edit: Tror ikke mor blir så glad når hu finnet ut at langren-skia henners ligger knekt under noen akslinger og girkasser borti et hjørne :roll::wink:

Skrevet
Mye plass har du egentlig i den garasjen din :P ? 3 biler og alle de delene? og en mor som som klager på at det begynner og bli dårlig plass :D Fint prosjekt forresten, den skilt holderen forran var litt fancy, hvor skaffet du den ?

edit: Tror ikke mor blir så glad når hu finnet ut at langren-skia henners ligger knekt under noen akslinger og girkasser borti et hjørne :roll::wink:

er egentlig plass til 2 biler i den, men nå står det bare 1 der + 3 interiør, 2 motorer, 2 girkasser, 3 mellomaksler, 3 bensintanker, 2 bashbord og en haug med drit, 1 diff, 4 sett med dekk og felg. Mamma klaget bare på dårlig plass på gårdsplassen i sommer, men nå sier hun ikke stor lengre..langrennskia hennes er det ikke noe fare med..de har fått en annen plass;) skiltholdern tror jeg er kjøpt der jeg hentet skiltene mine når jeg registrerte bilen. Var et sted nede i drammensområdet, vet ikke hvor for var pappa som hentet dem. Skal bort å se på bilen nå, så får se om jeg får tatt noen bilder av den..

Skrevet

Da har jeg vært å sett på bilen :D ser meget bra ut og bilen er til og med rett:) tok noen bilder men alle ble ræva men slenger dem ut for det.

dsc00173rm9.jpg

dsc00174nx8.jpg

dsc00175yg3.jpg

kommer bilder fortløpende når jeg har fått bilen i hus:D

Skrevet
Artig prosjekt, var en pen 325..

Men blir bra tilslutt, har litt arbeid framover men er jo ingen ting som er artiger en bil 8)

Stå på og lykke til.

takk takk, var det ja..han som kappet den fant ikke rust i det heletatt i kanaler eller andre steder, så denne var 100% rustfri. er den del jobb igjen ja, bil jo legging av karroseriskjitt(ingen anelse hvordan det staves) pussing, legging av ledninger, sette på alt som jeg har tatt av. Så håper vel å få tatt en liten prøvetur i gata i løpet av vintern:)

Skrevet

Hei igjen, Nå har jeg endelig fått bilen hjem i garasjen, er ganske mørkt så fikk ikke tatt noe særlig bilder, men skal prøve å fått tatt noen bilder snarest sånn at man kan se hva som er gjort her. Så nå står den å tørker litt i garasjen...

Nå begynner ting å bli ferdig her, skal bare sette på nye brekkwaiere og, på setting av bremserør, bensintank pluss ledninger så er det bare å tute å kjøre:) vet ikke helt hva jeg skal gjøre med lakering enda, men lar dette vente til våren eller noe tenker jeg

dsc00002pr0.jpg

dsc00003jk1.jpg

dsc00004pj7.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Da begynner jeg faktisk å bli ferdig med de største tingene. Har lagt opp bremserør mangler bare å feste dem. Sette på bensintank pluss ledninger. og mellomaksel.. tok noen "jule" bilder av bilen i dag..

hva syns dere?

Ps: vet at det er litt farge forskjell mellom fordel og bakdel, men utbedres med hellakkering til våren tenker jeg..

dsc00020uk9.jpg

dsc00022yw5.jpg

dsc00024mi2.jpg

dsc00023yc8.jpg

dsc00025ii4.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...