posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Ja da var det endelig klart, har fått igjen penger på forsikring etter møte med noe rusa polakker. tok bare nesten 6 mnd. Slik så den ut etter møte Men da har jeg endelig fått kjøpt ny Syns selv at hvertfall en ny bakfanger trengs...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 se der ja! Den der var jo meget fin! Trenger vel ikke akkurat ny bakfanger i mine øyne..syns den ser helt ok ut jeg. Bruk pengene på å skifte lyktene bak så er bilen 100% Grattis med Ny Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Meget flott bil d der ja, enig med Custom at bakfangeren er bra, og bruk heller pengene på noen nye lykter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Gratulerer -) Set ut som et utrolig pent eksemplar. Bare få av de baklyktene før jeg blir sinna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Meget pen bil! Støtter de andre angående bakfangeren og lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Meeeget pen bil det der ja... Hadde vært stilig me sota lykter bak på den, el M3 lykter. M-speil el lignende... Grattis med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 pen bil ja, men bytt lyktene ja, og behold fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 se der ja, pen bil, men få vekk de baklampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Kjøper bakfangeren jeg! Så lenge det er en EKTE m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Noen som kunne linket noen evt. baklykter? Først må jeg få fikset dempere som begynner bli slitne, og kansje andre vinterfelger:) Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Den så strøken ut! Enig med de andre her, sleng på noen andre lykter bak! Syntes bakfangeren var fin også jeg! Grattis med en bil du burde være stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 fin bil, stygge baklykter...hva slags potte har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Den så strøken ut! Enig med de andre her, sleng på noen andre lykter bak! Syntes bakfangeren var fin også jeg! Grattis med en bil du burde være stolt av! Den er rimelig strøken, bortsett fra 3myke bulker i panseret på sjafør siden, hvor noen har sitti, du kan så vidt se dem på bilde forfra. Det irriterer meg veldig må få fikset det. Er ikke sikker på hva potta heter, men skal finne ut, men den lager gromm lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Grattis med ny bil, syns bakfangern var flott jeg . Kjøp deg crystal baklykter og noen strøkne klarglass hovedlykter . Kansje noe liknende disse . http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14371 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Rå bil! Få nye lykter og den er Niiiice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå