Gå til innhold

Endelig ny bimer

posheer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nye baklykter ( m3 lyktene ) sjekk rundt på skrothandlere er ofte sånt der, også m3 speil koster 2500, el, oppvarmet hos autospar.no

Og dei bulkene du nevner, se om du finner et panser som er iorden og i samme farge? er jo verdt forsøket!

Kjempefin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil. Grattis!

Men som nesten alle andre her sier; bort med baklyktene!

Ser jo ut som om bilen har fått en sykdom... Vannkopper eller pest... :wink:

.......ser ikkje så gale ut vel? Likar det ikkje eg heller, men ser at det kan vere noko med lexus som folk likar. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, synes faktisk det er så ille... :)

Den typen lykter passer på IS200'n, og bare der. Kanskje til nød på en Celica av nyeste (og siste) type. Lyktene som er på IS200'n ser jo bedre ut designmessig også.

Men det er jo bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe endel som er enige med meg i baklyktene ja :) Helt vanlige lykter som du hadde på den forrige hadde gjordt seg, m3 lykter koster jo så sinnsykt.

Blei litt forelska etter turen idag, så kanskje jeg må ha meg bmw 6'er jeg også.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp japp.. Sett på orginal M3 lykter og m3 speil. Det gjør mye.

Bilen min er klin lik din, jeg har m3 lykter og m3 speil + sota ruter bak og angel eys. Ikke sot rutene dine.

MEN ! Åssen senke sett sitter på bilen din ? Tosken som hadde min senka den altfor mye... Din ser helt ok senka ut. Min slår nedi over alt, brøyter snø med M3 fangeren osv. Pluss at dekka tar i forran, og fjerner lakken :evil:

Brøyter nå jeg også, bare passer på at snøen ikke er for hard eller for store isklumper. Skal egentlig ikke vinterkjøre den. Vet ikke hvordan senking men den er bare senka foran. har bestilt koni sett som jeg får på til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...