ovex Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 det er eit eller anna med dei skrå sprossene i frontfangaren som ikkje harmonerar med den ellers beine/rette fronten som er på E36. Men det er din bil, og du som skal like den...... Gratulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Har som sagt kun 17" Toora felger til sommerhjula, noen som har forslag til nye felger? tenkt litt på TSW Volcano 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Fin bil, men nettingen i front fangern ble litt.. Blæh.. Større felger trengs ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Tips til nye felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Gratulerer med ny bil! Liker heller ikke fargen i frontnettingen. Få den sort så blir det bra. Bakpotta passer ikke bakfangeren heller, men ellers var det greit. Kjør din stil sånn at du blir fornøyd Angeleyes gjør seg så absolutt. Nettopp fått det selv. Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 du aner ikke hvor fet du kan få bilen.. ikke så mye som skal til.. syns stylingen er fet.. mangler bare små ting spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Mayhem_ STÅ PÅ!!! Ikke gi opp drømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Knall bil... eksosen er til å spy av ! Huff.. Ellers go bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Skal ikke gi opp drømmen. Og bilen er langt ifra ferdig. Eksosen står nok til neste motor som skal inn. Enten en 325 turbo motor, eller en M5 twin turbo. Begge motorene er ferdigbygde i trondheim, så er bare i tvil om hvilken jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 M5 twin turbo hadde jeg tatt.. Ermh.. felger.. Kanskje ikke brock.. Men.. Er ikke sikker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 for ALL del lakker nettingen som flere sier her.. enten samme farge som bilen eller svart..blir en helt annen bil med en gang. få på angeleyes,noe 18" med bred kant og gjør noe med eksosen. Fjerne streamern å kanskje. er ikke mye som skal til for og si det sånn før den kan bli Meget bra. Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 likte allt,. utenom front fangeren,., hiv på en m3 front med karcher leppe og lakker bilen i en ann farge + nye bak potter da liker jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 M3 front blir det nok ikke. Er lei av den. pluss at jeg liker bilen litt som den er, bare med ny netting og nye hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Syns bilen var kul jeg bare få på ett par potter til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Ett par potter til kommer. Autoart: Tar du på deg noe valsing eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå