Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det kan jeg ordne Valsa mi skriker etter å voldta noen skjermer. Lenge siden den har fått seg noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Pris på 4 skjermer da? Skal maksimalt uten at det trengs ny lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Da kommer det vel Hella lykter i posten iløpet av uka fra GS. Er hella lyktene bedre enn fk sine når det kommer til dugg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Tar normalt 500kr pr skjerm for Valsing. Lakking kommer i tilegg... Når det gjelder dugg på lykteglass, så dugger alle som ein. Har med varme, kulde og kondens å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Så du valser ikke uten ny lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Er ikke rart man klarer valse uten at det sprekker. Kommer bare til å være halvgjort da. Peis på med valsa, og få lakk på det. Se link i signaturen min så ser du hvordan min er med valsa skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Vel, kom ny lakk på hele bilen i sommer, så er ikke keen på å lakke opp igjen. Veit flere som valser uten å lakke på nytt. En kompis av meg fikk nylig valsa skjermene sine hos Automote, og det gikk fint uten lakk. Var en 98 mod 520I, med justerbar senk. Fikk plass til 10x20" schimdt felger etterpå han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Fikla litt med bilen din Ble bedre etter min mening, og ettersom det var damen som hadde "maset" om at du skulle kjøpe deg bil, måtte hun få være med på bildet Liten dame det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hehe. Vet at proposjonene ikke ble helt riktige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 hmm, trekk dama litt lengre frem tror jeg hadde gjort susen. hadde fått ett bedre overblikk over proposjonene og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Da har jeg montert Hella-lyktene. Kom i dag fra GS Bildeler. Slenger ut et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Stylingen var ikke fin, men fargen var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Veit det er mange som ikke liker stylingen, men som sagt, dette skal bli en komplett show-bil. Og i den forbindelse, så er det i grunn styling som teller, ikke orginale biler. Men som sagt tidligere, smaken er som baken. Og det er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 sorry at eg seie da.. men dan bilen var SCHTYGG! MÅ vel vera mykje bedre å kjøpa seg eit fly om da er da han vil ha.. ikkje prøve å bygge om bmw'en til eit fly.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Har ingenting i mot litt kritikk jeg. Om folk synes bilen er stygg, ja vel, så er det deres mening:) Jeg bygger bil slik jeg vil ha den, og andre bygger slik de vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå