Ch88 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 liker i utgangspunget ikke sånne biler. meeen den der hadde apsolutt kledd noen svæære crome felger. ikke bare pga stylinga men også fargen.. crome og den blåfargen passer bra.. se på disse f.eks: Felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Krom eller ikke, det må være SVÆR polert kant på de. Mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 liker i utgangspunget ikke sånne biler. meeen den der hadde apsolutt kledd noen svæære crome felger. ikke bare pga stylinga men også fargen.. crome og den blåfargen passer bra.. se på disse f.eks: Felger Sikkelig stygg felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 liker i utgangspunget ikke sånne biler. meeen den der hadde apsolutt kledd noen svæære crome felger. ikke bare pga stylinga men også fargen.. crome og den blåfargen passer bra.. se på disse f.eks: Felger Sikkelig stygg felg ville ikke hatt den sjøl. men når man først kjører overstyla bil (i mine øyne) så må man nesten kjøre den helt ut, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Helt ut ja, men betyr ikke at jeg ikke kan ha feite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Helt ut ja, men betyr ikke at jeg ikke kan ha feite felger. nei... betyr vel heller at du må ha feite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jupp:) En kompis av meg skal selge 2 stk 8x18" og 2 stk 8x17" kromfelger, med boltsirkel 5x120. Vurderer faktisk de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmo Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 enig med det første svaret. ikke for å være for hard men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ikke helt min smak i valg av styling, men jeg er glad ikke alle styler E36'ene sine likt Ta vekk streamer og vinge bak, så er mye gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hehe, vel har ikke sett noen i norge med samme styling hvertfall. Hverken live eller på bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå