Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg kjøpte bilen min med disse lyktene.. Og eieren sa han ikke visste hvor pæren skulle sitte.. Trenger da litt hjelp.. Lyktene er temmelig lik disse her: http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=1376 Har lys i midten om dere skjønner. Men ikke i ringene.. Blir utrolig glad for hjelp!! Takk på forhånd! Mvh Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Test ut den linken din en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Soleis.. Nå skal den virke.. Trenger hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Lys i midten? Hvor lyser det når du setter på kun parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Da lyser en pitteliten pære som ligger rett under "hovedlampen".. Og så lyser det gult. Og ikke blått slik jeg vil ha det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Øh ok. Ringene er parklyset på de lyktene du linket til, og de lyser aldeles ikke blått. Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 de var billige.. noen som har bilde med de montert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Ut og fikse bilde om 2 min.. Kan det være at de har blitt koblet feil da?? Skal de lyse gult?? Kossen får man de til og bli blå slik som mange med angeleyes har?? Mvh Mack10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 http://i11.photobucket.com/albums/a177/Mack1o/Bilde.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Slik skal ringene på FK-lykter se ut: De skal ikke være blå på FK sine lykter. Skal du absolutt ha blå må du få tak i andre lykter (hvis du i det hele tatt har FK da..), men blå parklys er vel strengt tatt ikke spesielt lovlig heller. Eller så er fjernlyset innerst og nærlyset ytterst. Den lille pæra er parklyset, greit nok, men trodde ikke den var på FK-lyktene ettersom ringene er der. Hvis det lyser innerst når du har nærlys på er noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Det er bare den lille gule som lyser.. Har ikke peiling på ka som kan være gale.. Hvor skal den andre pæren sitte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Kossen får man de til og bli blå slik som mange med angeleyes har?? Kjøpe nye. Du har isåfall kjøpt -feil-, med tanke på det du er ute efter. Skulle ha tittet litt her på forumet før du kjøpte Er en del (ihvertfall noen) som har kjøpt angel eyes derfra og har erfaringen. Tror nok at du kanskje burde omformelere (hvis du klarer) spørsmålet ditt igjen, og/eller supplementere med all infoen du har om hva som skjer i neste post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Altså: Jeg har angeleyes, men jeg får ikke lys i "ringene" Jeg får bare den lille pæren under nærlyset til og lyse.. Om det lyser gult gjør forsåvidt ikke noe, men jeg trenger hjelp til og få ringene til og lyse. Lyktene stod i bilen når jeg kjøpte dem så det er ikke noe og gjøre med. Mch Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg skjønner ikke helt hvorfor den pæra er der hvis det er angel eyes. Det er jo den normale parklys-pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Skjønner ikke stort mere jeg heller.. Kan det være at det bare er en billig "lookalike" ?? Og at jeg da må kjøpe noen ringer som jeg kan lime utenpå de gamle?? Og bare sette en "tyv" på det gamle parklyset?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå