ingard Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg fikk ikke informasjon om når regreima (tror det er regreim på bilen) ble skifta sist. Hvordan kan jeg da vite når jeg skal skifte den? Er en 316 94 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Burde stå i service-heftet at når den ble skiftet. Hvis ikke, og du har ingen aning, så ville jeg levert bilen til et verksted for å sjekke tilstanden på reima, eventuelt skifte den. Det er bedre å være på den sikkre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Hvordan vet jeg om det er en M40 eller en M43 motor i den? Har ikke den med regreim å gjøre, om det er eller ikke er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 En M43 er da en 1,8 liter. Er vel evt bare på de nyere BMW-ene av 316-serien som ikke har en 1,6liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det greieste er vel bare å ringe tidligere eier, så eventuelt ringe verkstedet (om det var gjort på verksted) for å kontrollsjekke. De har ofte data lagret langt tilbake i tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 En M43 er da en 1,8 liter. Er vel evt bare på de nyere BMW-ene av 316-serien som ikke har en 1,6liter? Ja, så da er det ikke reim, men kjede? (Sorry folkens, jeg kan ikke så mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå