boost Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 har ikkje fått sjekka opp i mm på dekka ... er fortsatt til salgs felgene.. er altfor masse jobbing... .so send ein mld på 95813054 om dere lurer på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Skjønner ikke at disse ikke er solgt for lenge siden. Sjekk hva andre forlanger her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6804967&sid=9aHKPcFP1160953&pos=49&tot=2975&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Helt enig, dritkule bra felger til en billig penge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Helt enig, dritkule bra felger til en billig penge.. ja eg sjønner det ikkje eg heller.. alle vil jo ha samma felger som naboen sin difor kjøper di på sharrif hehe komme dere i desse labbene so er det få tall som har det i gata di:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 er igjen 5-6mm mønster . målte på alle 4 dekka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 gr, finnes det ike noe sånn adapter greier så de passer til e30 da? e36ene har nok felger som det er. hva var inpresset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 gr, finnes det ike noe sånn adapter greier så de passer til e30 da? e36ene har nok felger som det er.hva var inpresset? em ska sjekka det opp eg.. felgene er tilsalgs enno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Trenger seriøst felger. Har bare 15'' originale felger. Men jeg tror det blir litt for stor bak. 245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Trenger seriøst felger. Har bare 15'' originale felger.Men jeg tror det blir litt for stor bak. 245 du forstort nei... det kjem til å passe bra på bilen... berre spør andre som har hatt samme dim..men må rett innpress på di da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Har du felgene ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har du felgene ennå? har felgene enno eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 har ein kjøper på 5000kr ingen som byr mere? for eit par med råe alpina felga.. unike:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 bump:) er det ikkje sånn skriver hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå