boost Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 til salgs enno.. byttes i noe ant rått.. nos kit vil eg gjerne ha meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Er alle felgene like strøkne som på bildene? Og er alle senterlokka på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Er alle felgene like strøkne som på bildene?Og er alle senterlokka på plass? lese posten er for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 må ikke valse bak for å få plass vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 hei... beklager litt seint svar.. eine låsen i eine lokket er øydlagt.. rustafast. men har funne ein plass på nette der nye lokk med lås koster 300-350 kr. stk ellers er det noen små sår rundt.. felgene er noen år gammle so. dekka er bra 5-6mm igjen kvart dekk. måtte ikkje valse eg på min bil når eg sette på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 til salgs enno:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 er til salgs enno so det er fult muli å kjøpe noen felger ikkje mangen har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvordan passer disse på en 1.8 Z3? Hvilket innpress har felgene? Har du noen bilder som viser felgene litt fra siden ie hvor bred er leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå