bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 hehehee..såpass ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 eg har profftoning på M5'en min på alle siderutene, lyseste toninga, men de holder i massevis siden eg har svart skinn! eg spurte biltilsynet om godkjenning, og da sa di at de var ingen problem siden eg var under 21 %:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 hvor mange prosent ser det ut som jeg har da?? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964283 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 eg har profftoning på M5'en min på alle siderutene, lyseste toninga, men de holder i massevis siden eg har svart skinn!eg spurte biltilsynet om godkjenning, og da sa di at de var ingen problem siden eg var under 21 %:=) Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 På Touringen hadde jeg 30% på siderutene foran og litt mørkere på de bak. Gikk greit både i EU-kontroller,teknisk og vanlige kontroller. På E46'en tenkte jeg også å legge film på alle rutene (untatt frontruta seff.) Går da for 30% hele veien tror jeg. Skal mann "sote" rutene så ta alle untatt frontruta. Det ser litt "jalla" ut med biler som har kunn sotet bakvinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 jeg å syntes at man må sote alle rutene for at det skal se kult ut da..ser bare dumt ut å ha sota bak ruter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Jarle sier at han har 4% lysgjennomgang på siderutene forran og 0% bak.. hehe Han har ikke fått noen problemer enda.. da må det vell være lov (mener han!) Funker fett med 96% sota Skal det være så skal det være, tenkte at siden jeg har gått fra BMW til Ford og så videre til Suzuki (av alle ting ) så er det like greit at INGEN (damer hvertfall) ser meg i den lille bilen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 skal ta bilder i dag eg, legger dei ut seinare i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 heheehe...den var go:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Gå inn på denne siden, så får litt opplysninger ang. soting av ruter.! http://www.tintorama.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 fyren jeg kjøpte bilen min av har sota alle rutene utenom førerruta! men så lenge man sotere mørkere bak en foran skal det nok gå greit gjennom kontroll!! haha,han hadde til og med tredd svarte strømpebukser over frontlyktene ..... lo rimelig godt når jeg så det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Bilglass-montøren Jan Gustavsen AS monterte solfilm på alle min ruter unntatt frontrute. Panther 35 heter filmen. De tok i 2002 kr. 6000,- om jeg kom med bilen, eller kr. 3000,- om jeg kom med kun rutene. Jeg valgte det siste, da bilen sto vinterlagret. Profft arbeide av Tore Graneggen og Co. Før: Etter: Ellers så støtter jeg kommentarene om at soting av front sideruter er fullstendig ulovlig - helt til noen kan dokumentere noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Einaste som er låv er viss bilen er levert fra fabrikk.Alt som heiter sot FILM er ulåvlig.Uansett %...Har en kompis som betalte 14000-, for å brenne alle vindua på en audi a4.Men fikk ikkje de godkjent pga bilen ikkje va levert frå fabrikken.Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå