Gå til innhold

abs lampa lyser og jeg har ikke abs bremser


Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde bilen min på service for 1000km siden og da byttet di bremseskivene og klosser.

Abs bremsene har alltid funket men i sta så begynte abs lampa og lyse og abs bremsene funker ikke. Kan det ha noe med at verkstede byttet skivene? så har en føler løsnet eller noe? eller har det ikke noe med saken og gjøre?

Hva kan være feil?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville eg ikkje filosofere så mykje over var eg deg, oppsøk verkstaden og be dei reparere dersom det kan ha samnaheng med rep.

Hugs at det er alltid ein god ide og påpeike ein feil umiddelbart etter du oppdaga den. Kan vere litt vanskeleg å kome med ein utale om at "det har vore slik lengje, og har ikkje virka sidan bilen var på rep" Då ville eg som reperatør spørje kvifor du ikkje kom med ein gang........

Så ta turen i morgon...ikkje vent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg startet opp bilen og kjørte en tur nå så lyste ikke abs lampa og nå funker det igjen... Hva kan det være da?

Lurer på om det kan ha noe med servicen og gjøre, for hvis det er det så skal jeg ha rett på at han ser på det gratis for meg. Så jeg vet ikke om jeg kan si den ble sånn etter den var på verksted eller ikke, har abs systemet noe og gjøre med skivebytte?

Sikringen har jeg ikke sjekket, men tror ikke det er noe galt med den siden den plutselig funka nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...