///MoePower Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Var en som dro noe slikt når broen ble gratis her... Første bilen som dro over... Avslutta intervjuet med "Men no må me kjøra, bilen e stjålen!" Hehe Ja slikt noe sier man like før purken selv finner ut av det og kjører avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 hehe..Masse arti:) He nno en eg og..Var tanta og onkelen min som kjørte hver sin bil..Dei kjørte litt over fartsgrensa for å rekke ei ferge..Å typisk so sto no han onkel politi der med laser..Dei vart innvinka begge 2 og til na onkel sa dei atte ditta gjekk litt fort å du fe då ei bot på antall kroner..Huska ikkje kor mykje det var..So kjøme då tanta mi bort til dei forde ho hørde den grusomme bota å spøre.." Er det ikkje noko som heite familie rabatt?!?" hehe.. Familie rabatt? spør betjente.. Ja?? spør tante dumt:P Nei ditte hadde han aldri våre borti før so det kunne han ikkje svare på men det enda opp me atte dei fekk 500kr i avslag hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 heheheh skikkelige bra tips her ja tror ikke jeg hadde turt å dra historien med pistolen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 husker jeg også dreit meg ut en gang! hadde hatt lappen en uke ca. var første helg jeg skulle være sjofør for noen kompiser som var på fest.. hadde ikke bil. Så måtte lånte en peugeot 505 av han ene kompisen,bilen var vrak og hadde ingen lys som funket.. men jeg stappen bilen med fylle fjortisser.. å ble stoppet 1km fra festen ca... rullet ned vinduet og purken spurte om førerkort og vognkort.. jeg var jo dritt nervøs og vimsa som bare faen i lommeboka,uten å tenke meg om ga jeg purken en 100ings istedenfor førerkortet!! hehehe ...purken så bare stygt på meg og ba meg komme ut av bilen å se han inn i øynene og promilletest!. flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 kameraten min klarte å gi purken VISA-kortet sitt istedenfor førerkortet.. purken bare begynnte å le og lurte på om han sku prøve å bestikke han.. heheh han har fått høre den mye i ettertid.. slapp bot gjorde vi å faktisk fikk bare muntlig advarsel tror vi traff på den eneste snille purken i hele norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå