ThomasM Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ville anbefalt en Audison SRx 4 jeg da. Hvertfall hvis du er litt opptatt av lydkvalitet. Hvem selger denne i norge ? Og ja, opptatt av kvaliteten! Det er det viktigste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Sjekk bassbrothers.no du. De selger både focal og audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Takk takk! Får vell bestille noe snart.. bare se hvor mye jeg får i lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hehe. Skal selv ha den audison SRx igjen snart. Har hatt en før. Aldri vært så fornøyd jeg. Og har og testet Focal K2. Kjempe-elementer det. Access har jeg ikke vært borti, men focal er og blir focal spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå