///Magnus Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hele bestillingen min kom totalt på $185. Er som sagt veldig vanskelig å vise på bilder, men det her er vel det beste: Her har jeg skiftet forran, men ikke bak. (...fryktelig skitten bil, gleder meg til sommeren...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hva er det øverste bildet av? Hvor hen? Er det normal pære i den til venstre? På det nederste bildet, så ser de tjo nesten ut som at du har hvitt lys bak (originalt) og blåhvitt foran (fra bimmian) For... kupélyset mitt er da vitterlig temmelig "gult" og billigpreg over seg. Får du tatt noen bilder til kvelden, så hadde du vært en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Det første bildet er taklyset forran når jeg har tatt det løs for å skifte. Venstre pære er vanlig. Det andre er som du sier ja, gul/hvitt bak, blå/hvitt forran. Har ikke skiftet alle ennå. Er så umotivert når bilen er skitten å jævlig, er ikke noe morro å holde på med sånna ting da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Kjenner til det... :/ Men får du tatt noen bilder av slik du har gjort det nu til kvelden når det er mørkt? Ser liksom forskjellen på ny og gammel bedre da EDIT: du må huske på at du har en myyyyye nyere bil en meg, så har sikkert bedre kupélys fra før av som standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 så jo bra ut det Hvor mye er $185 i NOK da? Fint at du tok deg tid til og ta bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 https://www.dnbnor.no/biztools/valutaka ... ator.jhtml Knock yourself out EDIT: har forresten nettopp bestilt slike selv. Da for den nette sum av $84 (inkl frakt). Bestilte samtidig en slags film til å ha utenpå grøftelyktene som reduserte sjangsen for å få steinsprut til å knuse lykten. De skal merke pakken til $25 også får jeg noe rabattgreier fordi de sendte meg noe feil for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå