Mack10 Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 Hei!! Bare lurte på om noen har en tom embalasje til Defa motorvarmer.. Butikken ville ikke ta i retur gaven min som jeg fik til jul, siden min mor hadde kastet embalasjen.. Noen som har lyst og gi/selge for en billig penge?? Mvh Arne Ougendal
edition Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 hvor mye selger du defaen for da? sp slipper du å få tak i eske....
Mack10 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Skrevet Januar 3, 2006 500?? Har papirene med og.. Er bare boksen som mangler.. Kor bor du??
AlphaC Skrevet Februar 18, 2006 Skrevet Februar 18, 2006 Er det bare for varmeelementet eller er det hele warmup pakka? Monterer endel av disse på jobb, så jeg kan jo prøve å ta vare på en eske neste gang
Mack10 Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Skrevet Februar 18, 2006 Er bare selve elementet.. Hadde vært helt konge om du kunne gjort det for meg!! Kan du ikke sende meg en PM om du klarer og få tak i en sånn en?? Spiller ingen rolle kas bil den er til.. Tusen takk!!
Mack10 Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Skrevet Mars 30, 2006 Noen som har dette?? Trenger dette litt fort ettersom tilbakebetalings lappen snart går ut på dato.. HJELP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå