Nils Jørgen Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Skal skru litt over nyttår. Har ikke studert noe serlig enda. Regner med det er litt knotete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Skal du ligge under bilen så ha en liten garasjejekk under bunnpanna,når alle skruer er løsnet bare heiser du ned hele bunnpanna,enkleste jobb du kan gjøre på en bil.Bare ikke glem å tømme olje først He He. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ok,så den lommer ikke i koflikt med traversen? Løsne motorfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 hva med å løfte opp motoren i forkant med girkassen først løsne motorfestene.så løsne boltene til panna dermed skli panna ut..bjaLLE enkleste jobb i verden????????? mange måter å si det på..lettere å skifte plugger eller dekk feks.syns det err kjedelig og rett og slett en dritt jobb jeg.godt nyttår bmw mennesker.er det skrivefeil så er jeg unskyld.jeg er på fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg pleier å løsne venstre motorfeste, og jekke opp motoren via venstre festet. Det synes jeg er enklest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå