Gå til innhold

Vinterbilder av bilen din :)


Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg endeligt noen vinterbilder av BMWèn, er ikke akuratt så mye snø her nede, men ble noen flekker :D

Som sagt er BMWèn min ganske høy framme, så i sommer ska den senkes rett før jeg får lappen, så da skal det bli bra.

BMWnvinter07_0113.jpg

BMWnvinter07_0109.jpg

BMWnvinter07_0106.jpg

BMWnvinter07_0107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, haha det var grusomt altså, kapp fjærene, gjør noe! hva som helst! kanke være slik helt fram til sommern. Hadde Ser veldig rart ut. Vell vell kan kanskje kalle det en selvsikker bil som går med hode hevet så lenge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endeligt noen vinterbilder av BMWèn, er ikke akuratt så mye snø her nede, men ble noen flekker :D

Som sagt er BMWèn min ganske høy framme, så i sommer ska den senkes rett før jeg får lappen, så da skal det bli bra.

Ute på sniketur med sommerdekk? :roll: hehe, vente til lappen er i boks med slikt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endeligt noen vinterbilder av BMWèn, er ikke akuratt så mye snø her nede, men ble noen flekker :D

Som sagt er BMWèn min ganske høy framme, så i sommer ska den senkes rett før jeg får lappen, så da skal det bli bra.

Ute på sniketur med sommerdekk? :roll: hehe, vente til lappen er i boks med slikt vel?

Ja det står sommerdekk på. Det er ikke fordi jeg er en som liker å kjøre sidelengs om vinteren uten kontroll eller bare kjører med de for det er fint! Det er rett og slett fordi jeg ikke bruker den nå på vinteren siden jeg ikke har lappen, så den står lagret, derfor gadd jeg ikke å skifte felger når det ble vinter.

Men i sommer skal den senkes 60/40, så da vil den se litt bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...