sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Dere kan jo og prøve å riste litt i gardina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 På filmen kommer det ett kryss på slutten...Vil ikke si mer..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Under senga da? Husker ikke helt.Adressen på lappen er denne: http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html Men ble ikke smartere av det: 6 1 9 0 Går ikke ann å komme seg under sengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Kommer ikke videre før jeg får batteriet.. Rister du gardina får du den siste ringen, den har jeg fått for lenge siden. Og under senga kommer du ikke. Så da må det ligge ett annet sted det batteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Dere kan jo og prøve å riste litt i gardina Der fant jeg den ene ringen, men ikke noe batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 På filmen kommer det ett kryss på slutten...Vil ikke si mer..hehe Så krysset. Prøvde å trykke samme plass på veggen. Tegnet til og med en prikk på skjermen for at det skulle bli på riktig plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Batteriet folkens Værsåsnillda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Batteriet folkens Værsåsnillda Trykk på senga. bakerste hjørne til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hmm..seng og gardiner? Ingen som var i et rom med en motorsykkel? Må vel prøve igjen da..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Batteriet folkens Værsåsnillda Trykk på senga. bakerste hjørne til høyre hehe, vanskelig å finne den der... Trykket som en gal over hele sengen istad, og nå kom jeg bare til den andre veggen hver gang jeg trykket der, men fant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Motorsykkelen er det først rommet-White chamber..,det er to til i samme duren. Nå er det crimson room det er snakk om. Hold pila på veggen der krysset kommer opp. Trykk tre ganger på samme stedet etter filmen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ah ha!! Fant safen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Batteriet er bak senga mot veggen. men du må trykke ett sted når du ser på den røde veggen til høyre for senga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Kom meg ut!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 jaja, på Viridian room da Offor tok ikek dusten med seg skrutrekkern inn i neste rom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå